Reinier93 Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Hoi! Ik heb net een nieuwe tv gekocht (Sharp 32LE320E) meteen mijn Playstation 3 aangesloten. Maar nu is het probleem dat ik ontzettend veel last heb van input lag. Het beeld loopt achter op wat ik doe. Dit is super irritant als ik Black Ops online speel. Nu heeft onze tv beneden wel een game modus waarbij alles goed gaat maar op deze kan ik dat niet vinden. Misschien weten jullie een oplossing? Ik vind het super irritant, en als ik niets anders kan vinden moet ik hem helaas terug brengen. Ik heb al op Google gezocht maar ik kon zelf niets vinden. Reageren
Rutger. Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 (bewerkt) Ik heb er zelf helemaal geen verstand van, maar gebruik je een andere verbindingskabel dan bij de TV die wel werkt? Misschien zit er ergens een kleine kabelbreuk of iets dergelijks. EDIT: Misschien moet je zoeken naar de handleiding van je TV en dan de settings aanpassen. Bewerkt: 24 december 2010 door ZaroX Reageren
Reinier93 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Ik heb er zelf helemaal geen verstand van, maar gebruik je een andere verbindingskabel dan bij de TV die wel werkt? Misschien zit er ergens een kleine kabelbreuk of iets dergelijks. EDIT: Misschien moet je zoeken naar de handleiding van je TV en dan de settings aanpassen. Dankje voor je reactie maar dat is hier probleem niet. Het ligt aan de tv zelf, die zet filters over het scherm zodat het allemaal mooier is. Bij gamen gaat dat helaas fout. Ik heb ook alle filters enzo uitgezet maar het helpt niet. Reageren