Reinier93 Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Hoi! Ik heb net een nieuwe tv gekocht (Sharp 32LE320E) meteen mijn Playstation 3 aangesloten. Maar nu is het probleem dat ik ontzettend veel last heb van input lag. Het beeld loopt achter op wat ik doe. Dit is super irritant als ik Black Ops online speel. Nu heeft onze tv beneden wel een game modus waarbij alles goed gaat maar op deze kan ik dat niet vinden. Misschien weten jullie een oplossing? Ik vind het super irritant, en als ik niets anders kan vinden moet ik hem helaas terug brengen. Ik heb al op Google gezocht maar ik kon zelf niets vinden. Reageren
Rutger. Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 (bewerkt) Ik heb er zelf helemaal geen verstand van, maar gebruik je een andere verbindingskabel dan bij de TV die wel werkt? Misschien zit er ergens een kleine kabelbreuk of iets dergelijks. EDIT: Misschien moet je zoeken naar de handleiding van je TV en dan de settings aanpassen. Bewerkt: 24 december 2010 door ZaroX Reageren
Reinier93 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Ik heb er zelf helemaal geen verstand van, maar gebruik je een andere verbindingskabel dan bij de TV die wel werkt? Misschien zit er ergens een kleine kabelbreuk of iets dergelijks. EDIT: Misschien moet je zoeken naar de handleiding van je TV en dan de settings aanpassen. Dankje voor je reactie maar dat is hier probleem niet. Het ligt aan de tv zelf, die zet filters over het scherm zodat het allemaal mooier is. Bij gamen gaat dat helaas fout. Ik heb ook alle filters enzo uitgezet maar het helpt niet. Reageren
Hayte Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 The 100/120 Hz system on Sharp LE320 is set to high by default. This setting has too many artifacts and you should use the 100/120 Hz system on either low or the medium setting. The 100/120 Hz system does contribute to a smoother picture and the effect is quite subtle like we have seen on other Sharp TVs but the High setting is too aggressive. In my opinion Sony and Sharp are the best in terms of frame interpolation systems (100/120/200/240 Hz systems.)It's often a matter of taste whether you like these systems but I prefer to turn it off for most HD content. This can be done in the menu. Also, the 100/120 Hz circuit introduces a fairly high amount of input lag. And even with the 100/120 Hz system deactivated Sharp LC32LE320 is not one of the fastest TVs in terms of input lag. Het ligt dus niet aan een filter, het ligt aan het HZ-gehalte van het scherm. Zet de 100/120Hz optie op Low of Medium, en dat zal het probleem verhelpen, denk ik. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Bedankt voor de info Ik heb de TV toch omgeruild en heb er nu een Samsung voor terug. Zelfs zonder game modus merk ik geen input lag op deze tv, grote verbetering dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.