Morph1 Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 hallo, 1. ik ben bezig met een Roleplay / Stunt server, nu leek het me leuk om een soort wegenwacht te maken met bots, ik weet dat je een bot op kan roepen met een command, bijvoorbeeld: if(!strcmp(cmdtext,"/bot",true)) { ConnectNPC("henk", "wegenwacht"); } maar kan je dan ook zorgen dat een bot naar je toe komt rijden en dan ook over de normale weg, je kan wel een bot over een rechte lijn laten komen maar kan dat dus ook over wegen??? 2. (ik heb iets te veel MTA gespeelt) is er een soort ghostmode voor Samp zodat je dus door elkaar heen kan rijden??? Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Over 1 weet ik het niet precies, maar als het niet kan dan heb ik een ideetje voor je! Van de palen waar je de wegenwacht kan bellen en dan daar naar toe sturen met een bepaalde .rec Reageren
Morph1 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Over 1 weet ik het niet precies, maar als het niet kan dan heb ik een ideetje voor je! Van de palen waar je de wegenwacht kan bellen en dan daar naar toe sturen met een bepaalde .rec ty, die zal ik onthouden, maar dan moet ik nog steeds een oplossing bedenken voor als een speler in de auto op zijn kop ligt en dan als een beetje reallife word geholpen. BTW is er ook iets dat kan checken of een auto op zijn kop ligt? Reageren
Megadreams Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Doormidddel van de angle maar helaas zijn NPC's zo beperkt dat ze enkel een bepaalde route via de record volgen je kan ze dus niet opeens ergens anders naartoe sturen. Reageren
Morph1 Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Doormidddel van de angle maar helaas zijn NPC's zo beperkt dat ze enkel een bepaalde route via de record volgen je kan ze dus niet opeens ergens anders naartoe sturen. dat van die NPC's dacht ik al, ze moeten van die wegen net een spoor maken, net als een trein, die weet in samp wel wanneer hij op een spoor staat en wanneer niet, dat zouden de NPC's ook met de wegen moeten hebben:P maar over die angle, draait de X-angle met de auto gewoon mee als hij draait of gaat het over de X (&Y) angle van de map. Reageren
ted80 Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=174671 mischien kan dit je verderhelpen Reageren
Morph1 Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2010 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=174671 mischien kan dit je verderhelpen nah, daarmee kan je nog steeds geen NPC's over normale wegen naar je toe roepen. Reageren
Megadreams Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=174671 mischien kan dit je verderhelpen nah, daarmee kan je nog steeds geen NPC's over normale wegen naar je toe roepen. In feite kan dat wel. De "native NPC_DriveTo(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:speed,is_z_map);" doet dit. Er zit in die plugin iets ingebouwd dat de wegen ophaald. De wagen rijd dus over de wegen. Reageren
Morph1 Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2010 (bewerkt) In feite kan dat wel. De "native NPC_DriveTo(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:speed,is_z_map);" doet dit. Er zit in die plugin iets ingebouwd dat de wegen ophaald. De wagen rijd dus over de wegen. ow ok, ik zal het proberen, en weet iemand of er nog zoiets mogelijk is als een Ghostmode, ik heb namelijk een parkour waar maar 1 weg met een monstertruck over 2 plankjes heen mogelijk is en dan kan je elkaar eraf duwen enzo en dat is dus niet echt handig XD edit, maar met die npc's hoef je dus totaal niets op te nemen want je connect een npc, je zet hem op een positie op een cirkel van bv 100 meter van de bestemming, en dan laat je hem naar je toe rijden. of moet ik dan wel een record bestandje aanmaken. Bewerkt: 25 december 2010 door Morph1 Reageren
Megadreams Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 Een gewone NPC (die van sa-mp en niet van die plugin) hebben een record nodig om te kunnen rijden. Reageren
Morph1 Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2010 (bewerkt) edit: laat maar, ik ging verder op in over dat wegenwacht maar die plugin is mogelijk tot 0.3B terwijl ik al met een 0.3C server bezig ben dus werkt hij niet, maar weet iemand nog iets over een Ghostmode? Bewerkt: 28 december 2010 door Morph1 Reageren
Megadreams Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ghostmode word niet ondersteund in SA-MP in MTA kan je collisions echter wel uitschakelen. Reageren
Morph1 Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ghostmode word niet ondersteund in SA-MP in MTA kan je collisions echter wel uitschakelen. Damn! XD 5 posts verwijderd van de 300 XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.