Mania-92 Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 (bewerkt) Een hele goede middag allemaal. Ik wou toch maar eens een signature aanvragen. Type: Signature Stijl: Simpel Grootte: 500x150 Voorbeeld: Hier Tekst: Mania-92 Rand: 1px, zwart Kleuren: Rustige, lichte kleuren, wit-achtig Render (optioneel): Deze 4 afbeeldingen moeten er in verwerkt worden. Extra (optioneel): Ik wil dus een signature waar 3 van mijn avatars die ik gebruikt heb, en een signature, in terug te vinden zijn. Heb er een voorbeeld bij gedaan, daar mag rustig van afgeweken worden, zolang het maar rustig blijft met lichte tinten. Achtergrond van mijn voorbeeld mag trouwens een brush in ofzo. Niet helemaal wit. Bewerkt: 24 december 2010 door Mania-92 Reageren
matt Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 (bewerkt) Ik heb twee versies, een donkere en een lichtere. Hoewel je om een lichte hebt gevraagd, vond ik de donkere ook wel de moeite waard. I hope you like it: EDIT: Ook maar even de rustigste/simpelste versie erbij zetten, dan kun je zelf kiezen: Bewerkt: 24 december 2010 door matt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.