Jump to content

XBOX 360 frontje vervangen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb een probleem met mijn Xbox 360 kheb namelijk een nieuw frontje gekocht maar ik krijg de oude er niet af :S

open m aan de rechterkant dan gaat ie der voor 3/4 af en dat laatste stukje (waar DVD Drive zit) blijft ie vast zitten

nu hoe krijg ik dat los want ik durf niet gwn te trekken ik ben bang dat ie dan afbreekt.

Voordat mensen beginnen over de slim nee ik heb de elite:

12-xbox-360.png

Geplaatst:

Ja dat weet ik ook wel maar ongeveer bij de XBOX 360 letters op de dvd drive blijft het frontje haken :S

Geplaatst: (bewerkt)

Anders met iets anders(platte schroevendraaier) bij de drive gaan wrikken.

Frontjes zijn toch best sterk, in mijn X360 tijd heb ik een X360 met grof geweld(veel trekken en wrikken met schroevendraaiers) maar niks afgebroken.

Daarnaast als de rest van de pinnetjes er nog op zitten, kun je hem er vast wel weer opzetten en dat ie gewoon vast zit.

En anders, ductape :sigaar:

Zoals sommige automonteurs zeggen 'veur als se ut neet mier wits, pur en kit'(voor als je het niet meer weet, pur en kit)

Aka beunhaas technologie :sigaar:

Zoals mijn motorvoertuigenleraar altijd zei als we (te) voorzichtig waren: 'het is je moeder niet' :sigaar:

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Anders met iets anders(platte schroevendraaier) bij de drive gaan wrikken.

Frontjes zijn toch best sterk, in mijn X360 tijd heb ik een X360 met grof geweld(veel trekken en wrikken met schroevendraaiers) maar niks afgebroken.

Daarnaast als de rest van de pinnetjes er nog op zitten, kun je hem er vast wel weer opzetten en dat ie gewoon vast zit.

En anders, ductape :sigaar:

Zoals sommige automonteurs zeggen 'veur als se ut neet mier wits, pur en kit'(voor als je het niet meer weet, pur en kit)

Aka beunhaas technologie :sigaar:

Zoals mijn motorvoertuigenleraar altijd zei als we (te) voorzichtig waren: 'het is je moeder niet' :sigaar:

ROFL die laatste zin XD

kheb m er al af gekregen door m zover mogelijk los te maken en daarna met mn vinger erlangsheen xD

nu heb ik nice nieuw frontje :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...