Jump to content

GTA stopt ermee nadat mijn Live account inlogged


Nissan

Recommended Posts

Hallo Technische Techneuten...

Ik heb een erg leuk probleempje in GTA IV. Eindelijk kon ik mijn Live account connecten met m'n Windows Mail account, en dus leg ik de link als ik GTA aanzet, en dat freezed het scherm. Ik alt-tab naar het bureaublad en dan krijg ik de leuke mededeling "GTA IV reageert niet meer".

Iemand een oplossing?

Groetjes,

Link to comment
Delen op andere websites

Duidelijk ken je me niet echt op dit Forum, ik had GTA al bij de release (Xbox 360), en nu heb ik ook de PC versie gekocht, voor de Video Editor, extra Radio, en natuurlijk Online! Anders was ik gewoon bij de Xbox gebleven, maar ik ben goedkoper uit om een nieuwe game te kopen dan steeds opnieuw Xbox Live Gold.

Link to comment
Delen op andere websites

Hayte... Ik ben niet een of andere forumn00b toch... Als ik GTA niet kon draaien had ik het niet gekocht, en een Live account linken heeft ook niks met Specs te maken. Maar het probleem is al opgelost, ik heb gewoon 29387674 keer een Live account gemaakt en de laatste keer deed hij het :). Dit topic kan dicht.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik ken genoeg van die 'forumn00bs' die dachten dat hun pc gta4 aankon maar het uiteindelijk toch niet kon, dat is dus werkelijk onzin om je specs niet te geven.

Trouwens, het menig 'forumn00b' dat hier komt post net zoals jij zijn/haar specs niet omdat ze er zo erg van overtuigd zijn dat ze het beter weten dan wij en er niet bij nadenken dat het misschien wel eens een standaardprocedure kan zijn en dat ze het misschien toch wel eens fout konden hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat het aan IV en dus je PC lag omdat er normaal, zo ver ik weet, een melding van Games for Windows Live werkt niet meer komt, in plaats van het spel zelf. Of althans, zo werkte het voor Fallout 3 en nam daarom ook aan dat het ook zo werkte bij IV.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik ken genoeg van die 'forumn00bs' die dachten dat hun pc gta4 aankon maar het uiteindelijk toch niet kon, dat is dus werkelijk onzin om je specs niet te geven.

Trouwens, het menig 'forumn00b' dat hier komt post net zoals jij zijn/haar specs niet omdat ze er zo erg van overtuigd zijn dat ze het beter weten dan wij en er niet bij nadenken dat het misschien wel eens een standaardprocedure kan zijn en dat ze het misschien toch wel eens fout konden hebben

Specs op het doosje vergelijken met je PC specs en daarna ook nog een stel tools raadplegen is het minste dat je zelf kan doen he...

Maar Hayte, het was Windows Live zelf dat het probleem was, niet de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...