Jump to content

Mijn eerste Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Helemaal niet slecht voor je eerste signature. Ik zie dat je meteen met blending options aan de slag bent gegaan. De tekst ziet er een beetje metaalachtig uit, en dat heb je voor een beginner best goed gedaan. De outer glow past er alleen niet zo goed bij, die had je misschien beter weg kunnen laten. Verder een mooi plaatje uit SA. Ik heb het spel al maanden niet meer aangeraakt, dus ik kan niet direct zien of je ook wat met de zonsondergang hebt gedaan, maar het is wel een sfeervol beeld.

Er valt natuurlijk nog een heleboel te verbeteren en toe te voegen, maar dat is logisch, aangezien je net begint. Ik photoshop inmiddels een jaar of drie, en ik ben ook nog steeds geen professional. Gewoon blijven doen en proberen. :puh:

Geplaatst:

Nu valt me wel meteen op dat de afbeelding een beetje samengeperst is, als het ware. Daar is gelukkig een heel handige tip voor: als je de afbeelding aan het vergroten/verkleinen bent, hou dan de shift-toets ingedrukt, en sleep vanuit een van de hoekpunten. Op die manier scale je namelijk horizontaal en verticaal tegelijk, zodat de verhoudingen hetzelfde blijven. :)

Geplaatst:

Leuk gedaan voor een eerste signature! Een goede stock (=plaatje) uitkiezen is het halve werk, en dat heb je erg goed gedaan. Persoonlijk had ik de drop shadow weggelaten, maar dit is uiteraard een kwestie van smaak. Ga zo door en blijf oefenen! :tu:

Geplaatst:

Nu valt me wel meteen op dat de afbeelding een beetje samengeperst is, als het ware. Daar is gelukkig een heel handige tip voor: als je de afbeelding aan het vergroten/verkleinen bent, hou dan de shift-toets ingedrukt, en sleep vanuit een van de hoekpunten. Op die manier scale je namelijk horizontaal en verticaal tegelijk, zodat de verhoudingen hetzelfde blijven. :)

Vind je het minder mooi doordat het is "samengeperst"? Ik vind het namelijk helemaal niet erg, het lijkt alleen alsof het verder weg is.