Jump to content

Mijn eerste Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Helemaal niet slecht voor je eerste signature. Ik zie dat je meteen met blending options aan de slag bent gegaan. De tekst ziet er een beetje metaalachtig uit, en dat heb je voor een beginner best goed gedaan. De outer glow past er alleen niet zo goed bij, die had je misschien beter weg kunnen laten. Verder een mooi plaatje uit SA. Ik heb het spel al maanden niet meer aangeraakt, dus ik kan niet direct zien of je ook wat met de zonsondergang hebt gedaan, maar het is wel een sfeervol beeld.

Er valt natuurlijk nog een heleboel te verbeteren en toe te voegen, maar dat is logisch, aangezien je net begint. Ik photoshop inmiddels een jaar of drie, en ik ben ook nog steeds geen professional. Gewoon blijven doen en proberen. :puh:

Geplaatst:

Nu valt me wel meteen op dat de afbeelding een beetje samengeperst is, als het ware. Daar is gelukkig een heel handige tip voor: als je de afbeelding aan het vergroten/verkleinen bent, hou dan de shift-toets ingedrukt, en sleep vanuit een van de hoekpunten. Op die manier scale je namelijk horizontaal en verticaal tegelijk, zodat de verhoudingen hetzelfde blijven. :)

Geplaatst:

Leuk gedaan voor een eerste signature! Een goede stock (=plaatje) uitkiezen is het halve werk, en dat heb je erg goed gedaan. Persoonlijk had ik de drop shadow weggelaten, maar dit is uiteraard een kwestie van smaak. Ga zo door en blijf oefenen! :tu:

Geplaatst:

Nu valt me wel meteen op dat de afbeelding een beetje samengeperst is, als het ware. Daar is gelukkig een heel handige tip voor: als je de afbeelding aan het vergroten/verkleinen bent, hou dan de shift-toets ingedrukt, en sleep vanuit een van de hoekpunten. Op die manier scale je namelijk horizontaal en verticaal tegelijk, zodat de verhoudingen hetzelfde blijven. :)

Vind je het minder mooi doordat het is "samengeperst"? Ik vind het namelijk helemaal niet erg, het lijkt alleen alsof het verder weg is.

Zoals al gezegd is, voor je eerste sig is 't helemaal niet slecht. Ik photoshop nu al 2 jaar, en jij kan het al beter, dus het gaat de goede kant op! :tu: Ik zou als ik jou was alleen een ander lettertype uitkiezen, deze vind ik niet zo mooi.

Geplaatst:

Ik vind het "samengeperst" plaatje veel mooier omdat het lijkt alsof het een heel groot meer is. Zoals gezegd een mooie sig 6/10 om te beginnen omdat ik niks van je ander werk kan vergelijken.

Geplaatst:

Ik vind het "samengeperst" plaatje veel mooier omdat het lijkt alsof het een heel groot meer is. Zoals gezegd een mooie sig 6/10 om te beginnen omdat ik niks van je ander werk kan vergelijken.

Inderdaad, het lijkt dan groter. Maar dan zou hij de huisjes op het strand moeten wegwerken.

Het ziet er namelijk zo gek uit als er een samengedrukt huisje op het strand staat :clown:

Verder voor je eerste keer erg goed gedaan, je weet de effecten al toe te voegen dus het gaat de goede kant op.

Heb je dit aan de hand van een tutorial gedaan, of ben je zelf wat aan het klungelen geweest? :)

Geplaatst:

Als hij eerst de bergen en het gras weg had geknipt (Marquee tool > dan Del toets), had het meer nog groter kunnen zijn én had je niet zo'n samengeperst resultaat gehad. Eerst dus kijken wat je op je plaatje wilt hebben (ik zou niet alle gras en bergen wegknippen) ;)

Geplaatst:

Als je zo de signature ziet, dan merk ik in eerste instantie niks van het 'samenpersen'. Maarja, leuk voor een eerste signature. Je zit nu in een probeerfase waar je zoveel mogelijk moet uitproberen om tot een gewenst resultaat te komen. Zie hier je tekst, waar je gelijk wat toepassingen uitprobeert, een pluspunt. :Y Kijk achteraf of het wel mooi staat, want die Outer Glow had van mij weggemogen, maar dat is een kwestie van uitproberen. Voor de rest vind ik de verdere style van je tekst wel leuk.

Keep up! Applaus.gif

Geplaatst:

Eigenlijk best simpel gemaakt, maar voor een beginner: goed gedaan!

Als je hulp nodig hebt met een bewerking, vraag mij maar ;)

Geplaatst:

168scwm.jpg

Eigenlijk best simpel gemaakt, maar voor een beginner: goed gedaan!

Als je hulp nodig hebt met een bewerking, vraag mij maar ;)

Nee, die van jouw zijn ingewikkeld :t Mag ik vragen BoerTijger of jij een tut hebt gevolgd of dit zelf hebt gedaan?Zoja? Welke tut? :engel:

Geplaatst:

Bedankt allemaal voor jullie reactie's!

Ik heb geen tut gebruikt maar ben zelf aan de slag gegaan Uiteraad zal ik is met jullie tips aan de slag gaan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...