Cabyon Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Misschien om het geheel af te maken zou je een border kunnen plaatsen (CTRL A en dan naar edit - stroke.) Voor de rest een nette signature, maar ik vind die speling met bevel en emboss niet zo geweldig. Het is iig raadzaam om de wat makkeleijke tuts te volgen, die je een beetje de basics leren. Zo is de Pen Tool tut vacan Silverbyte iig aan ge raden, voor de rest zou je ook kunnen kijken bij de full tut signature tutorial van Visser23. Ik kijk uit naar je volgende werkje. Cab Reageren
Faenty. Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Gewoon zelf gedaan, maar ik ga een tut maken. Ik geef je de link als hij af is Leer lezen svp, Ik vind jouw werken helemaal niet mooi en ook niet ingewikkeld. Ik vroeg het tevens aan tijger Reageren
BoerTijger Geplaatst: 26 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2010 Goed. Ik ben ondertussen met een andere tut bezig geweest (klik.) Resultaat: Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 Goed resultaat voor een beginner! De volgende stap is inblenden, zodat het lijkt alsof je render (plaatje van dat poppetje) bij de achtergrond hoort, probeer het maar is uit te vogelen met deze tutorial. Verder vind ik dat de tekst wel iets meer naar beneden mag en ik zou ook een andere kleur aanraden, want deze past niet bij je render en bij de achtergrond. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 26 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2010 Ok bedankt ;D Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Heb ook snel iets gemaakt in dat genre. Dat is niet zo moeilijk. Aangezien ik het ook kan en eigenlijk een noob ben met photoshop. Overigens wel mooi gemaakt die van jou Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.