blackpearl11 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Heej Al wil ik mijn filmpje uploaden op dese site lukt het niet Hij laad de site wel maar dan krijg ik een error:(:( HELP ME A.U.B! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 heb je al in de gtagames faq gekeken hoe je een filmpje upload en op de site zet daar staat het volgens mij wel in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackpearl11 Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 En waar staat het FAQ precies(Ben Nieuw :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Forum FAQ Gtaforum Regels Gtaforum Zoekfunctie. Het staat ook allemaal boven het forum Bij de GooGle advertentie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Hij bedoelt een FAQ voor filmpjes uploaden op GTAGames.nl, daar is volgensmij geen F.A.Q. voor, moet je maar even aan Joriz of zoiemand vragen die er verstand van heeft, zijn wel alle velden ingevuld, anders zou ik het ook niet weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.