Ultimate-Killer Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 PumA kan je de kogels van de Kip niet veranderen naar Eieren? Weet niet of jij ooit de kogels van een geweer hebt zien vliegen........? van een RPG wel kan je de chicken gun niet veranderen naar RPG zodat ie eieren kan afschieten? Reageren
danny18 Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 (bewerkt) PumA kan je de kogels van de Kip niet veranderen naar Eieren? Weet niet of jij ooit de kogels van een geweer hebt zien vliegen........? Ik kan me wel herinneren dat bij Vice City in het particles txdtje een "shell" zag van een kogel ik weet niet of het bij San Andreas ook ongeveer zo is ik kan wel eens kijken. Heb hem gevonden de naam van de kogel is "gunshell"en die zit in de txd effectsPC: Bewerkt: 28 december 2010 door danny18 Reageren
Beagle Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Je kan wel de muzzle in het wapen model aanpassen met wat eieren die rond vliegen.. Reageren
danny18 Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Je kan wel de muzzle in het wapen model aanpassen met wat eieren die rond vliegen.. Euhm wat s een muzzle? heb er niet zo keiveel verstand van XD Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Dat is die gunflash uit het wapen. Die staat ook gewoon in het model. Reageren
Chong_McBong Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Chicken gun DOWNLOAD LINK Vervangt de colt 45. Oude, niet eerder gereleaste mod . excellent! i love it Reageren
Puma Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Haha thanks, what the heck are you doing here in this rural area xD? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.