Jump to content

Vraagje over cheats


LSDesign

Recommended Posts

Als je de achievements hebt behaald die geblokkeerd worden als je normaal een cheat invoerd. Dan kunnen ze niet gereset worden dus die blijven gewoon.

Dus je kan ook gewoon gaan saven. Let er wel op dat je alle achievements hebt behaald (die geblokkeerd worden bij het cheaten) vooraleer je saved.

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Oké dank je. :D

Maar ik heb net even gekeken en ik heb 'Finish Him' en 'One Man Army' nog niet, maar als ik de health cheat invoer staat er alleen 'Cheat activated', net zoals bij de autocheats. :?

Zeker dat je niet toevallig met een oude save bezig was?

Of dat je EFLC aan het gebruiken was? :puh:

Als je een cheat hebt gebruikt, maar je hebt daarna je game niet opgeslagen dan kan je ze nog wel halen als je die game terug laad (had ik ergens gelezen, ben niet zeker of het lukt).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sla ook nooit op als ik cheats gebruik, maar ik vind het zo raar dat er alleen 'Cheat Activated' staat terwijl ik twee van de vier nog niet eens heb. Maar goed, ik ga gewoon die achievements z.s.m. halen, dan weet ik zeker dat er geen gevolgen meer zullen zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...