s0098374 Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Hey iedereen, weet iemand hoe je in gta san anreas de coördinaten van een plaats in het spel kunt bepalen, bijv. het safe huis in fort carson? Want op de website 'http://nl.wikigta.org/wiki/Fanny_Batter%27s_Brothel' staan de coördnaten gegeven. Alvast bedankt. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 (bewerkt) Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar de coordinaten van o.a. Hidden Interiors vind je terug in je ../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas map, als een kladblok bestand onder de naam 'savedpositions'. Never mind. Bewerkt: 25 december 2010 door Jesperkaj Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Dat kun je zien met de trainer. Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar de coordinaten van o.a. Hidden Interiors vind je terug in je ../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas map, als een kladblok bestand onder de naam 'savedpositions'. Dat slaat nergens op, dat bestand werd (!) aangemaakt door San Andreas Multiplayer als je het commando /save [optionele naam] in de chat intypte. Tegenwoordig (met ingang van 0.3b) staat dat in Mijn Documenten » GTA San Andreas User Files » SAMP. Daar staan, nogmaals, niet de coördinaten van alle interieuren. De coördinaten die jij, s0098374, van een interieur zag, zijn van iets wat zich buiten de normale speelwereld bevindt. Door in de gele markers te lopen wordt je van de ene hemel naar de andere gebracht, op de goede locatie. Die coördinaten worden gevonden door middel van een programma als San Andreas Place Manager, dat je in onze downloaddatabase kan downloaden. Meer informatie over de hidden interiors vind je hier. Reageren
s0098374 Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ik zou niet weten hoe ik daar zou moeten komen, ik heb het spel op ps2... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.