Arankevin Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ik heb gisteren een PSP go gekregen alleen het internet erop zetten lukt niet helemaal Als ik scannen komt hij er tussen ons internet maar grijs kan het niet aanklikken?...Help graag Reageren
BoerTijger Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Welkom op het forum! PSP's zijn vrij oud. De meeste routers werken met WPA2 en jou psp zal waarschijnlijk alleen WEP of WPA kennen. Je kunt aantal dingen doen -Router WEP/WPA maken -Update zoeken zodat PSP WPA2 aankan -Nieuwe router kopen en die WEP/WPA maken. Reageren
Arankevin Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ik heb gisteren een PSP go gekregen alleen het internet erop zetten lukt niet helemaal Als ik scannen komt hij er tussen ons internet maar grijs kan het niet aanklikken?...Help graag Ik heb de PSP GO he Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Psp ondersteunt wel WPA2. Sinds update 3:nogwat. Reageren
Arankevin Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ik weet niet wat ik nu precies moet doen? Die 3 dingen snap ik niks van hoe moet? Reageren
Hayte Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ga naar deze pagina, download de update, zet deze update op je PSPGo (bijvoorbeeld door USB), selecteer het dan in je PSPGo, en dan update hij je systeem. Als het goed is kan je dan wat jij wilt. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 update op je PSP zetten is niet zo moeilijk. Doe dit: Zorg dat je PSP is aangesloten op de PC. Zoek het mapje Games (als ik het goed heb) en dan mapje Updates maken en daar plaatsne. Reageren
Arankevin Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2010 update op je PSP zetten is niet zo moeilijk. Doe dit: Zorg dat je PSP is aangesloten op de PC. Zoek het mapje Games (als ik het goed heb) en dan mapje Updates maken en daar plaatsne. Zal even proberen update op je PSP zetten is niet zo moeilijk. Doe dit: Zorg dat je PSP is aangesloten op de PC. Zoek het mapje Games (als ik het goed heb) en dan mapje Updates maken en daar plaatsne. Zal even proberen Heb ik al x gedaan...Werkt nog niet Reageren
BoerTijger Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 Geeft hij dan beschadigd disc aan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.