Jump to content

Geruchten


conquer

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    11

  • Only GrandTheftAuto

    8

  • Argon

    6

  • conquer

    5

maar waar ik me een beetje zorgen om maak,

dat ze weer de zelfde engine gebruiken, ze gebruiken sindsdien de engine van gta 3 voor al hun games

ik hoop niet dat ze voor gta 4 ook de gta 3 engine gebruiken.

het zal wel niet want het lijkt me te zwak voor de ps3.

Nee da's niej waar. ik heb laatst nog ergens gelezen dat ze de engine, (weet ff niej meer hoe hij heet :bonk: . gebruiken die in een tennisspel zit. ( maar jongens vergeet niet, dat die graphics er pas echt goed uitkomen als je een flat-screen hebt. dus laat je niet foppen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

aha nee niet cj ik vond dat 1 van de minste personage uit de hele gta reeks
Ik hoop het ook niet. Ik zou wel zo iemand als Tony Montana willen. :puh:

Dan heb je mazzel, er is een nieuw spel uit: Scarface the world is yours :D Dan speel je Tony Montana, in een gebied groter dan Vice City :D Het heeft het genre: GTA - Achtig Dus kan je vrij rondlopen en verbaas je niet als je iets tegen komt dat lijkt op VC. Want VC is geinspirreerd op Scarface :D

En nee ik wil geen reclame maken!

Greetz, Stefantjuh :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat de nieuwe gta 4.5 x zo groot of wat ?
Hij bedoelt 4,5 keer zo groot als GTA: San Andreas

juist , bedankt , ik was het vergeten te vermelden.

khad dat ergens gelezen op een betrouwbare gamingssite bij feiten , maar dat is nu al 4 maanden geleden of zoiets. :puh:

ik weet de site helaas niet meer , srry , maar dat is voor mij het enigste buiten de rage engine dat waar is (volgens mij he).

maar jullie kunnen er anders over denken he.

Bewerkt: door Multi-gunner
Link to comment
Delen op andere websites

Om even terug te komen op pagina 10:

Het wordt zeker weten GEEN GTA IV: Chiacago of iets dergelijks. Want dat was verzonen door een andere GTA-website. Kijk maar eens op de site www.gtachicago.com. Op de eerste regel zie je dan:

NOTE: This is not a real game. It was part of an April Fool's prank by TheGTAPlace.com, you can read about the joke here.

Wat dus vertaald betekent dat dit niet een echt spel is en dat het een onderdeel was van een 1 april grap van TheGTAPlace.com.

Conclusie: Geen GTA IV: Chicago.

Link to comment
Delen op andere websites

Om even terug te komen op pagina 10:

Het wordt zeker weten GEEN GTA IV: Chiacago of iets dergelijks. Want dat was verzonen door een andere GTA-website. Kijk maar eens op de site www.gtachicago.com. Op de eerste regel zie je dan:

NOTE: This is not a real game. It was part of an April Fool's prank by TheGTAPlace.com, you can read about the joke here.

Wat dus vertaald betekent dat dit niet een echt spel is en dat het een onderdeel was van een 1 april grap van TheGTAPlace.com.

Conclusie: Geen GTA IV: Chicago.

Dat weet k owk wel dat dan een grap was

maar dat van chicago en detroit heb ik ook ergens andrs geleze

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...