Jump to content

Geruchten


conquer

Recommended Posts

Het zou het spel juist realistisch maken,

6 x groter,

geeft je een gevoel of je in de echte wereld bent aan het reizen.

en wat benzine betreft :Y

Ik vond vice city heel onrealistisch

Ik wou zelfmoord plegen, dus ik spring van gebouw...( heel hoog )

Ik overleef het :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    11

  • Only GrandTheftAuto

    8

  • Argon

    6

  • conquer

    5

Het zou het spel juist realistisch maken,

6 x groter,

geeft je een gevoel of je in de echte wereld bent aan het reizen.

en wat benzine betreft :Y

Ik vond vice city heel onrealistisch

Ik wou zelfmoord plegen, dus ik spring van gebouw...( heel hoog )

Ik overleef het :ch:

dat was met san andres ook toen ging ik met een helicopter hjeel hoog de lucht in en sprong er toen uit en liep gewoon verder :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou het spel juist realistisch maken,

6 x groter,

geeft je een gevoel of je in de echte wereld bent aan het reizen.

en wat benzine betreft :Y

Ik vond vice city heel onrealistisch

Ik wou zelfmoord plegen, dus ik spring van gebouw...( heel hoog )

Ik overleef het :ch:

dat was met san andres ook toen ging ik met een helicopter hjeel hoog de lucht in en sprong er toen uit en liep gewoon verder :ch:

bij san andreas zit het zo dat als je een parachute bij je hebt en je opent het niet van heel hoog, val je altijd dood, als je er geen bij je hebt en je valt van heel hoog overleef je het altijd, als je met een voertuig valt, fiets quad ofz, dan overleef je het meestal ook als je een parachute op heb, hangt ervan af hoe je neerkomt. ik vind dit allemaal vrij realistisch, als je dus perongelijk geen parachute bij je hebt kan j het toch nog overleven, gelukkig maar :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in OPM (Officieel Playstation Magazine) het volgende gelezen:

Het gerucht gaat dat GTA: IV zich gaat afspelen in New York, dit is via Rockstar hun eigen hoofdkantoor in New York uitgelekt. Het verhaal zal gaan over de strijd tussen de Russische en de Italiaanse maffia. Het spel zal ook veel minder arcade zijn dan vroeger, en veel ruiger

Of dit waar is weet OPM zelf ook niet, omdat Rockstar natuurlijk heer en meester is in het misleiden van de pers. Het lijkt mij ook sterk, maar OPM is toch ook wel weer een betrouwbare bron.

Wat denken jullie hiervan? Ik vrees dat het fake is, maar er is een kleine kant dat het echt zo is, of iets in deze richting.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Lantyz ergens anders ook al zei: Alle geruchten die gebaseerd zijn op iets dat is uitgelekt moet je niet te serieus nemen, meestal is het gewoon verzonnen.

Daar komt nog bij dat gamesmagazines soms geruchten verzinnen om aandacht te trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop echt niet dat hij 6x groter word ik geloof het trouwens ook niet ik heb de map al gezien op www.google.nl afbeeldingen gtaIV

ik weet niet of het de nieuwe is maar als hij zulk beeld heeft lijkt het me wel vet gaaf.

ik hoop echt niet dat je op de benzine moet letten dat is echt stom zit je midden in niemandsland en hop ineens benzine op lijkt me maar niks.

greetz spidermike :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop echt niet dat hij 6x groter word ik geloof het trouwens ook niet ik heb de map al gezien op www.google.nl afbeeldingen gtaIV

ik weet niet of het de nieuwe is maar als hij zulk beeld heeft lijkt het me wel vet gaaf.

ik hoop echt niet dat je op de benzine moet letten dat is echt stom zit je midden in niemandsland en hop ineens benzine op lijkt me maar niks.

greetz spidermike :bonk:

je bedoelt waarschijnlijk deze maar die is nep. de map heeft ook fake mapa. er worden een jaar voor de release echt geen maps of screens vrijgegeven hoor, allemaal nep. en 6x groten kan best leuk zijn. je bent toch ook niet verplicht om overal heen te gaan.
Link to comment
Delen op andere websites

je bedoelt waarschijnlijk deze maar die is nep. de map heeft ook fake mapa. er worden een jaar voor de release echt geen maps of screens vrijgegeven hoor, allemaal nep. en 6x groten kan best leuk zijn. je bent toch ook niet verplicht om overal heen te gaan.

nee ik bedoel die lowrider en die huizen en straten enz.

ik speel vice city only op argonathrpg endaar op het forum zeiden ze dat die tennisgame van rockstart dat word gta IV

greetz spidermike :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel vice city only op argonathrpg endaar op het forum zeiden ze dat die tennisgame van rockstart dat word gta IV

greetz spidermike :bonk:

Dan heb je ze waarschijnlijk verkeerd begrepen. Het is namelijk zo dat GTA4 dezelfde engine heeft als Rockstar's Table Tennis, dat heeft Rockstar al bekend gemaakt. Het is natuurlijk niet zo dat Table Tennis GTA4 wordt :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op verschillende radio zenders en op websites gehoord en gelezen dat 50 Cent & Rockstar een Gta G-unit city willen gaan maken dus mijn vraag is of dit waar kan zijn.

Bewerkt: door Online.
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een ongelofelijke flauwekul. Rockstar is momenteel bezig aan GTA IV, en daar is nog vrijwel niets over bekend.

Geruchten over de komende GTA horen in het topic "geruchten" in GTA IV General, en niet in Feedback. Bij deze samengevoegd

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op verschillende radio zenders en op websites gehoord en gelezen dat 50 Cent & Rockstar een Gta G-unit city willen gaan maken dus mijn vraag is of dit waar kan zijn.

Er is wel een mixtape die G-Unit City heeft die ook een Cartoony GTA hoesje heeft.

11802.218211.jpg

Wellicht ging het over de cd ?

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel een mixtape die G-Unit City heeft die ook een Cartoony GTA hoesje heeft.

11802.218211.jpg

Wellicht ging het over de cd ?

Dit zal haast wel, een GTA G-Unit lijkt me onwaarschijnlijk :schater:

@Spidermike

Die tennisgame van Rockstar is al uit, hier een link naar de site ervan. Je zult nu wellicht zelf ook doorhebben dat het niet om GTA IV hebt. Ook is dit spel van Rockstar San Diego, die zich niet met GTA bezich houden ;). Dus zeg maar tegen de mensen op dat andere forum dat dit echt nergens op slaat, omdat het twee totaal verschillende games zijn, die niks met elkaar te maken hebben. Misschien is er in GTA IV wel een tafeltennis minigame, maar meer ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op verschillende radio zenders en op websites gehoord en gelezen dat 50 Cent & Rockstar een Gta G-unit city willen gaan maken dus mijn vraag is of dit waar kan zijn.

Er is wel een mixtape die G-Unit City heeft die ook een Cartoony GTA hoesje heeft.

11802.218211.jpg

Wellicht ging het over de cd ?

Ik hoop het, want ik heb niet rg zien om homie te spelen. :puh:

Sa, kan de beste zijn, maar geef me toch maar ... MAFIA:p

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu wat info gevonden, afkomstig van het Engelse magazine PSM:

According to PSM, a Rockstar rep has revealed that the next generation GTA will be set in Europe, with a total of 6 cities featured in the game.

Ik weet niet of dit al bekend was, en of dit echt waar is, maar dat zou dan dus betekenen dat we in (Europese) 6 steden kunnen gaan spelen. ^_^

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...