Jump to content

Geruchten


conquer

Recommended Posts

Als dat zo is, dan hoop ik devolgende europese steden te gaan zien:

  • Londen
  • Parijs
  • Amsterdam
  • Barcelona
  • Rome/Venetië
  • Berlijn

Heb je misschien een bron (internet) of is het uit het tijdschrift?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    11

  • Only GrandTheftAuto

    8

  • Argon

    6

  • conquer

    5

Als dat zo is, dan hoop ik devolgende europese steden te gaan zien:
  • Londen
  • Parijs
  • Amsterdam
  • Barcelona
  • Rome/Venetië
  • Berlijn

Heb je misschien een bron (internet) of is het uit het tijdschrift?

Oh ja, helemaal vergeten te melden.

Ik heb dit gevonden op Gamer.nl

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

Als dat zo is, dan hoop ik devolgende europese steden te gaan zien:
  • Londen
  • Parijs
  • Amsterdam
  • Barcelona
  • Rome/Venetië
  • Berlijn

Heb je misschien een bron (internet) of is het uit het tijdschrift?

**als het gta europa zou zijn dan mocht van mij rome/venetie ,londen eruit en vervangen door brussel :*D ;;waar ik woon;;dan zou je de tram moeten kunnen nemen, je ziet heel veel marokkanen en negers; het is echt ook zo;je zou de rijkendalbende ;grootste bende van brussel;er ruzie mee maken dat ze je achtervolgen met al hun macht enzo... oj ;) en dat men school erin zit :puh::D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Wow Europa, zou ik nooit hebben gedacht als het waar is :D. Je start in Rome met de maffia en je werkt je zo door europa heen :D

Dan kan je toch veel beter in Napoli beginnen vind je niet?

Of gewoon in Sicilië :ch:

Roma is nu niet meteen de maffia stad bij uitstek...

Als ze het in Europa laten afspelen dan mag Istanboel zeker niet mankeren, de op londen na grootste stad...

Berlijn enzo hoeft echt niet voor mij...

En eigenlijk zijn er al genoeg spellen gemaakt die zich in Londen afspelen, Parijs ook... Ze moeten maar origineel zijn en dat zijn die van Rockstar ook...

Ik hoop ook dat er een Maffia angle gehandeerd gaat worden, dat is nogal het plezandste

Weet iemand al iets over de mogelijke storyline?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik betwijfel of dit waar is..

En 6x groter... Pff is het dan nog wel leuk? Ben je een half uur aan het rijden van de ene stad naar de andere.. -_-

Daarvoor heb je toch Ook cheats 8) . Alleen om naar de andere stad te kome ...... :)

Ik denk ookk niet dat t echt waar is :?:?

En je doet er dan lang over om naar een andere

stad te rijde denk ik 8) Dus denk ook niet dat ie

6 keer groter is als SA

Link to comment
Delen op andere websites

nou als er zulke afstanden zijn... laat de steden dan ook 6x zo groot zijn en dat je ook aan het begin overal kan komen maar nog geen missies hebt.

als er woestijnen zijn laat ze dan ook als "death-valley" zijn ofzo.. echt groot waar je afentoe een huisje tegen komt met een leipe boer er in ofzo:P

dat is realisme :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit is nog maar een gerucht... Het zou kunnen, want als GTA IV naar een Europese locatie zou gaan, zou London een enorme kanshebber zijn. In ieder geval een stad in het Verenigd Koninkrijk, want daar spreken ze ook Engels. Maar ik zelf denk dat de kans klein is, aangezien er al 2 GTA's zich in London af hebben gespeeld. Ik denk dat de volgende steden grote kanshebbers zijn:

- Detroit

- Dallas

- Chicago

Echte gangster steden. Maar dan wel met een eigen(door Rockstar verzonnen) naam. Zoals ze al eerder deden.

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook Detroit .. Chicago .. Dallas

maar het zou ook .. Houston .. San Diego .. New Orleans kunnen zijn

en ik denk niet in Europa want dan moeten ze veel verschillend talen maken..

Link to comment
Delen op andere websites

als het met europa zo zou zijn, zou amsterdam best wel een kanshebber zijn: de wallen ligt precies in het straatje van rockstar [zie het RedLightD in GTAIII] en met de vele coffeshops die amsterdam rijk is, zullen ze vast ook nog wel wat kunnen verzinnen.

ik laat me verrassen!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is nog maar een gerucht... Het zou kunnen, want als GTA IV naar een Europese locatie zou gaan, zou London een enorme kanshebber zijn. In ieder geval een stad in het Verenigd Koninkrijk, want daar spreken ze ook Engels. Maar ik zelf denk dat de kans klein is, aangezien er al 2 GTA's zich in London af hebben gespeeld. Ik denk dat de volgende steden grote kanshebbers zijn:

- Detroit

- Dallas

- Chicago

Echte gangster steden. Maar dan wel met een eigen(door Rockstar verzonnen) naam. Zoals ze al eerder deden.

inderdaad maar dan in de winter zodat je aan wintersport kan doen zoals snowboarden, skiën en op een sneeuwscooter rijden zou wel leuk zijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...