Jump to content

Geruchten


conquer

Recommended Posts

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    11

  • Only GrandTheftAuto

    8

  • Argon

    6

  • conquer

    5

Als dat zo is, dan hoop ik devolgende europese steden te gaan zien:

  • Londen
  • Parijs
  • Amsterdam
  • Barcelona
  • Rome/Venetië
  • Berlijn

Heb je misschien een bron (internet) of is het uit het tijdschrift?

**als het gta europa zou zijn dan mocht van mij rome/venetie ,londen eruit en vervangen door brussel :*D ;;waar ik woon;;dan zou je de tram moeten kunnen nemen, je ziet heel veel marokkanen en negers; het is echt ook zo;je zou de rijkendalbende ;grootste bende van brussel;er ruzie mee maken dat ze je achtervolgen met al hun macht enzo... oj ;) en dat men school erin zit :puh::D

laat amsterdam en barcelona der maar uit daar is nie echt iets te doen

ze zouden gewoon alle bekende monumenten in een fictieve wereld moeten

steken.

bv: de petrona's, golden gate bridge, sears tower, atomium,

ijfeltoren, pisatoren, burj al arab (grote hotel in duvai),

la burj dubai tower(dubai),...

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 4 zou zich overal af kunnen spelen, maar niks is bevestigd door R*. Het zou ook de stad waarbij men zegt dat het naast Liberty City ligt kunnen zijn.(ben de naam ff kwijt

bron: wikigta

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 4 zou zich overal af kunnen spelen, maar niks is bevestigd door R*. Het zou ook de stad waarbij men zegt dat het naast Liberty City ligt kunnen zijn.(ben de naam ff kwijt

bron: wikigta

Je bedoelt Carcer City uit Manhunt.

Ik hoop zelf op een soort combi, bijvoorbeeld een staat met carcer city een nieuwe stad en aan de kust bijv. Liberty City. En een boel nieuwe steden natuurlijk.

Alleen als het Carcer City wordt moet het wel voor de gebeurtenissen in Manhunt zijn.

gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel speelt zich in Amsterdam af. Met dank hulp Rockstar Games en thegtaplace.com

Greetz, GTA Monster

Waar slaat dit op? Ik weet 100% zeker dat je dit verzint, er is namelijk nog (bijna) niks bekend over GTA IV...

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel speelt zich in Amsterdam af. Met dank hulp Rockstar Games en thegtaplace.com

Greetz, GTA Monster

Waar slaat dit op? Ik weet 100% zeker dat je dit verzint, er is namelijk nog (bijna) niks bekend over GTA IV...

heb ook gezien op google dat er een gta amsterdam is , maar zelf geloof ik het ook niet .

ergens op internet heb ik een filmpje gezien dat het zich afspeelt in een warme , arabische land . ( waarschijnlijk jeman of qatar )

maar zelf weet ik het niet

en dat gta4 6X groter is dan gta SA geloof ik helemaal niet , gta san andreas is al 3X groter dan gta vice city en gta 3 bij elkaar .

dus zo overdreven hoeft het ook niet :?

gta san andreas vindt ik persoonlijk al veel te groot

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel speelt zich in Amsterdam af. Met dank hulp Rockstar Games en thegtaplace.com

Greetz, GTA Monster

Waar slaat dit op? Ik weet 100% zeker dat je dit verzint, er is namelijk nog (bijna) niks bekend over GTA IV...

heb ook gezien op google dat er een gta amsterdam is , maar zelf geloof ik het ook niet .

ergens op internet heb ik een filmpje gezien dat het zich afspeelt in een warme , arabische land . ( waarschijnlijk jeman of qatar )

maar zelf weet ik het niet

en dat gta4 6X groter is dan gta SA geloof ik helemaal niet , gta san andreas is al 3X groter dan gta vice city en gta 3 bij elkaar .

dus zo overdreven hoeft het ook niet :?

gta san andreas vindt ik persoonlijk al veel te groot

Er is nog (bijna) niks bekend over GTA IV, dus je hoort alleen nog maar geruchten ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er WEL bekent van GTA IV dan?

echt wat helemaal zeker is (niks tog?)

In dit topic kun je kijken wat er allemaal bekend is, hier staan ook een aantal handige links. Alles wat daar staat is bekend. Kijk trouwens ook nog even hier, op Wikigta word de nieuwe informatie ook gelijk neergezet als er iets bekend is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Whehehe... 6x groter... dat zal veel gb in beslag nemen,

Alle geruchten zijn nep, want Rockstar Games vertelt niks over GTA: IV

alles is bedacht door gewoon gta gamers..

tuurlijk is alles bedacht, en weetje waarom ze 6x zeggen? omdat rockstar over sa vertelde dat het 6x zo groot was als vc, (klopt wel ongeveer) en nu denken al die gamers dat ze excact hetzelfde gaan doen... wat natuurlijk nergens op slaat...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...