Jump to content

Geruchten


conquer

Recommended Posts

6X!

Dan doe je er zolang over

en Benzine:best grappig,met nadelen

De kans dat ie 6x zo groot wordt is onwaarschijnlijk klein :{ tenzij er natuurlijk een mogelijkheid is om mods,tools, downloads enz. is :Y maar dat komt alleen voor de X360 en niet voor de PS3 :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    11

  • Only GrandTheftAuto

    8

  • Argon

    6

  • conquer

    5

6X!

Dan doe je er zolang over

en Benzine:best grappig,met nadelen

De kans dat ie 6x zo groot wordt is onwaarschijnlijk klein :{ tenzij er natuurlijk een mogelijkheid is om mods,tools, downloads enz. is :Y maar dat komt alleen voor de X360 en niet voor de PS3 :N

Bedoel je dat de Xbox 360 downloadable content krijgt? Dat klopt, maar dat krijgt de PS3 ook, dus dat is niet exclusief voor de Xbox. Verder denk ik niet dat Rockstar hele grote nieuwe gebieden gaat toevoegen als content, maar eerder dingen als nieuwe wapens, een extra auto of een extra (sub)missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Stel:Je bent daar op de vlucht voor een politie met 5 sterren en dan komt je auto stil te staan omdat je benzine op is. :lol:

Dat zou wel vet zijn :D Maar daar gaat 't hier niet over, back ontopic. ;)

Hoezo daar gaat het niet over??? Deze topic gaat over alle geruchten van GTA IV. Lees ff de eerste comment voordat je dat sort dingen zegt. Maar terug naar de topic: Ik vond GTA SA echt geweldig, omdat het zo groot ws. Dit was heel wat meer realistisch. Het idee dat je op plekken kon staan waarbij het 10 minuten (in echte tijd) zou duren voordat je een weg kon zien was echt goed. Natuurljk begrijp ik dat mensen dat irritant vonden (bv. die missie dat je die foto's moest nemen en je serieus een ENORME afstand moest afleggen).

Dus SA was anders maar goed-anders qua grootte. Maar 6X groter zou een achteruitgang zijn, maar dat benzine-ideetje vond ik wel leuk. Niet natuurlijk dat je auto opeens stilstaat maar dat er ergens in de hoek van het scherm een metertje staat ofzo.

FF los van alles; Mijn meningen voor de gta-serie:

-GTA 1: Goed voor zijn egen tijd en ik speelde het spel ook vaakAls zoiets nu zou uitkomen: 25%; Toen: 85%

-GTA 2: Beter, niet erg veel verschil maar leukere missies, betere map en iets betere graphics Als zoiets nu zou uitkomen: 30%; Toen: 90%

-GTA III: Een van de beste van de gta-serie (goede verhaallijn, veel mogelijkheden en de lichteffecten vielen me meteen op (GOED)) 96%

-GTA Vice City: Als je kijkt naar mogelijkheden: Beter dan GTA 3, maar te makkelijk. Je speelt het spel te snel uit en de verhaallijn is iets slapper. Wel goed dat je eindelijk iemand speelt met een tong...95%

-GTA San Andreas: Werkeijk GEWELDIG. Goed verhaallijn, heel veel mogelijkheden (eindelijk zwemmen: Best gek dat alle huurmoordenaars die legerbasissen konden opblazen enz. niet konden zwemmen!!!), geweldige gameplay en een enorme kaart met heel veel natuur. 99%

-GTA Liberty City Stories: Dit vind ik gek. Volgens (bijna) iedereen is GTA steeds omhoog gegaan qua niveau en steeds beter geworden behalve nu dus. GTA Liberty City Stories is wel goe maar lang niet zo goed als GTA SA. Het lijkt net alsof R* er nog ff een GTA-atje tussen probeerden te slippen. Zonde dus... 95%

-GTA Vice City Stories: Zelfde verhaal: Weer zonde. Beter dan GTA LCS , maar nogsteeds geen GTA SA-overtreffer. Volgens mij zijn deze spellen alleen maar gemaakt om het verhaal rond te maken.97%

-GTA IV: Ik denk dat ze vanaf hier weer verder gaan met de quality-sh*t!!! Volgens mij wordt dit weer een geweldig spel die misschien GTA SA gaat overtreffen!!! Ik weet er dus nog te weinig over maar di kan nog wel eens een heel goed spel worden! Schatting: 99%

GTA: London 1969 heb ik nooit gespeeld dus heb ik er niet over geschreven.

Ik kan niet wachten op die GTA IV!!!!!

Bewerkt: door TitusKD92
Link to comment
Delen op andere websites

Dit staat op wikigta

Het is bevestigd dat GTA IV in het Midden-Oosten zou zijn, ergens in de buurt van Dubai.

ik zie het nergens staan op wikigta, volgens mij zeg je gewoon maar wat.

als het waar is geef dan een link

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie hier wel vaker staan dat 6X zo groot als SA veel te groot is en dat het een half uur duurt om ergens naartoe te rijden. Maar ik heb op Wikipedia gelezen dat San Andreas ongeveer 44 km2 is. Dat is 6,6 km bij 6.6 km. Als je het eigenlijk bekijkt ben je met een snelle auto of een vliegtuig zo aan de andere kant van de staat (laten we zeggen Los Santos snelweg naar Venturas). Een rondje SA over de grote snelwegen duurt met een snelle auto ongeveer 10 minuten.

Als de oppervlakte van IV 6x zo groot zou worden als SA dan krijg je een gebied van 16,2 km bij 16,2 kilometer. Met een goede infrastructuur tussen de steden (bv: 4 steden groter dan VC) dan vallen de afstanden allemaal wel mee. Als je de afstanden tussen missies niet al te groot maakt dan vallen de reistijden echt wel mee.

Dus het kan wel. Ik denk wel dat ze dan procedural engineering moeten gebruiken (wordt gebruikt in Spore wat veel meer variëteit in omgeving biedt en niet alles hoeft zelf ontworpen te worden).

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV

Dit is echt raar, de pagina is vandaag aangepast, ik weet zeker dat het er op stond, nu staat er niks meer over. Ik heb het letterlijk ervan gekopieert. Je kunt zien dat de pagina vandaag is aangepast, dus ik heb het niet gelogen!

ok ik heb het gezien, het spijt me dat ik je voor een leugenaar uitmaakte ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen kan iets op Wikipedia zetten. Dat betekent dus dat niet alles wat op Wikipedia staat ook per direct waar is.

Sowieso zijn bijna alle dingen die je nu over GTA IV leest onzin, omdat Rockstar er nog niks over bekend heeft gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle respect voor Wikipedia, maar de kwaliteit van de GTA-artikelen op de Nederlandse Wikipedia is her en der ronduit bedroevend. Iedereen kan artikelen op Wikipedia bewerken, en sommigen misbruiken dat helaas om valse geruchten te verspreiden. Wanneer je op Wikipedia een opziendbarend nieuwtje over GTA IV tegenkomt, controleer dan eerst even op de overleg- en geschiedenispagina waar het vandaan komt. Ik zou iedereen in ieder geval willen adviseren eerder de Engelse Wikipedia te raadplegen, aangezien de GTA-artikelen daar aanzienlijk betrouwbaarder zijn.

Mocht er betrouwbaar nieuws over GTA IV bekend worden, dan komt dat uiteraard op onze eigen wiki.

Link to comment
Delen op andere websites

6X!

Dan doe je er zolang over

en Benzine:best grappig,met nadelen

De kans dat ie 6x zo groot wordt is onwaarschijnlijk klein :{ tenzij er natuurlijk een mogelijkheid is om mods,tools, downloads enz. is :Y maar dat komt alleen voor de X360 en niet voor de PS3 :N

Bedoel je dat de Xbox 360 downloadable content krijgt? Dat klopt, maar dat krijgt de PS3 ook, dus dat is niet exclusief voor de Xbox. Verder denk ik niet dat Rockstar hele grote nieuwe gebieden gaat toevoegen als content, maar eerder dingen als nieuwe wapens, een extra auto of een extra (sub)missie.

weet je dat zeker?! ik bedoel, sinds waneer is er aangekondigt dat die dingen ook voor de ps3 komen?! ik bedoel, is dat wel een geloofwaardig gerucht?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...