Jump to content

Geruchten


conquer

Recommended Posts

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    11

  • Only GrandTheftAuto

    8

  • Argon

    6

  • conquer

    5

Rockstar heeft nooit gezegd dat GTA IV werkelijk buiten de USA gaat afspelen. Alleen maar dat ze zouden buiten de USA willen gaan. Dat wil dus niet zeggen dat het buiten de USA zal zijn.

En ja, dat van Hawai is een gerucht. Dus pieker er niet over. Zolang Rockstar zelf niets confirmeert mag je zeker zijn dat alles wat anderen zeggen die geen flauw idee van de games hebben bullsh*t is.

Verder nadenken dan je neus lang is is de boodschap. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

we moeten allemaal gwn af wachten tot dat de trailer komt en dan zien we het van zelf :puh: maar dat het in amsterdam zou gaan afspelen geloof ik dus echt niet xD

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan je dat filmje vinden op dei site?????

zou wel vet zijn als het zich op hawaii afspeelt

Ik help je wel, dat filmpje van GTA IV (4) komt op 29 maart 2007. Over 20 dagen dus!

Mvg, GTA Monster

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag eerst ook op Gamekingssite dat die dikke (Boris volgens mij )

Naar Rockstar in Nl ging. En toen gingen praten met de enige nederlandse man die weet waar GTA zich af gaat spelen. Hij zei overal ' Geen Commentaar'

Ze vroegen eerst of het in Hawai af gaat spelen en toen nog meer en met Las Vegas zag je hem een beetje uuhhh

en toen zei hij 'geen commentaar' :puh:

Hier kan je het filmpje zien : http://gamekings.daxx3.com/index.php?movie=107

Link to comment
Delen op andere websites

Hey vet! We weten dus in ieder geval dat GTA IV zich niet gaat afspelen in Congo, ook al zegt Onno 'Geen commentaar..' :D

Maar of je nou uit deze interview kunt opmaken waar GTA IV zich gaat afspelen lijkt me een beetje sterk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze vragen ook of hij in Las Vegas gaat afspelen, maar Las Venturas uit San Andreas is toch al Las Vegas?

Las Venturas is inderdaad gebaseerd op Las Vegas. Maar misschien dat ze nu de echte naam gebruiken.

Maar misschien dat het toch in Londen gaat afspelen. Want toen ze vroegen, Speelt het in Londen af? Zei hij; daar...kan ik geen commentaar opgeven. Anders had hij wel gewoon gezegd net als de andere antwoorden geen commentaar. Dus misschien maakt Londen toch ook een kans!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is gewoon om het wat minder lullig over te laten komen en de mensen weer eens diep aan het denken te zetten =D

Zoals al deze posts van diep nadenkende mensen die er dan toch later niks mee opschieten.

Hmm ik ben wel erg benieuwd naar die trailer =D

Grats,Gybrus

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste gerucht is dat het gaat afspelen in het midden oosten, IRaQ die kant op ,PFFFFF wacht nou maar gewoon op de offcieele informatie :cya:

Inderdaad een gerucht, maar grote bullshit. Rockstar is amerikaans, en zullen dus geen spel gaan maken dat zich in irak afspeelt. Denk maar aan de op dit moment lopende oorlog in het midde oosten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...