Jump to content

Geruchten


conquer

Recommended Posts

Laatste gerucht is dat het gaat afspelen in het midden oosten, IRaQ die kant op ,PFFFFF wacht nou maar gewoon op de offcieele informatie :cya:

Inderdaad een gerucht, maar grote bullshit. Rockstar is amerikaans, en zullen dus geen spel gaan maken dat zich in irak afspeelt. Denk maar aan de op dit moment lopende oorlog in het midde oosten.

Rockstar North is Schots, niet Amerikaans. Verder heb ik het al eens gezegd, maar als we alle geruchten moeten geloven speelt GTA 4 zich op duizend en één plaatsen af, iedere plek van de wereld is al wel eens genoemd en mensen roepen maar wat in de wilde weg. Alles wat we nu horen over GTA 4 is gewoon gebaseerd op niets.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    11

  • Only GrandTheftAuto

    8

  • Argon

    6

  • conquer

    5

Pennywise-The-Clown

Het was maar een cynische post :tu:

Ik bedoelde over 10 dagen zien we wel hoe en wat , ik ben trouwens wel zeer benieuwd maar denk dat ik niet de enigste ben ...... haha :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt inderdaad gewoon maar wat geroepen. Als iemand zegt dat het zich in Amsterdam of Parijs afspeelt gaan mensen er weer direct over discusieren. Sommige mensen zijn dan ook nog zo stom om dat meteen te geloven. Laten we nou maar gewoon wachten tot 29 maart 2007 om de eerste echte trailer te bewonderen van GTA 4. Dan weten we ten minste hoe het eruit gaat zien en hoeven we over het uiterlijk van het spel niet meer verder te discusieren. En als die trailer uit is zullen er zeker wel om de tijd een paar nieuwtjes komen over GTA 4 vanaf de kant van Rockstar Games. Maar tot zover ben ik wel heel erg benieuwd naar die trailer. En het wordt ook wel tijd om een nieuwe GTA uit te brengen. San Andreas was ook wel een paar jaar geleden. Trouwens, zal dat spel wel op 19 oktober 2007 hier in Nederland in de winkels liggen? Rockstar kennende...

Link to comment
Delen op andere websites

kan het niet gewoon zijn dat R* een stad (of staat) zelf bedenkt en ontwerpt?? en was SA ook niet gebaseerd op 3 verschillende steden?? (las vegas, san fransisco, en die andere weet ik niet meer :$ ) *zucht* nog 2 dagen wachten ...

Link to comment
Delen op andere websites

kan het niet gewoon zijn dat R* een stad (of staat) zelf bedenkt en ontwerpt?? en was SA ook niet gebaseerd op 3 verschillende steden?? (las vegas, san fransisco, en die andere weet ik niet meer :$ ) *zucht* nog 2 dagen wachten ...

die andere stad was las angeles

ik heb mij PC-achtergrond "vanaf toen we te horen kregen dat er een nieuw trailer kwam "veranderd

_O_

naamloosvo1.png

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag heeft Microsoft officieel aangekondigd dat de Xbox 360 Elite een feit zal zijn. Morgen zal Microsoft weer een aankondiging de wereld in gooien. Er gaan geruchten dat Microsoft 2K heeft gekocht en GTA IV (tijdelijk) exclusief zal zijn op de Xbox 360. Wat denken jullie? Persoonlijk geloof ik hier niet zo in, maar onmogelijk is 't niet.

Link to comment
Delen op andere websites

kan het niet gewoon zijn dat R* een stad (of staat) zelf bedenkt en ontwerpt?? en was SA ook niet gebaseerd op 3 verschillende steden?? (las vegas, san fransisco, en die andere weet ik niet meer :$ ) *zucht* nog 2 dagen wachten ...

die andere stad was las angeles

ik heb mij PC-achtergrond "vanaf toen we te horen kregen dat er een nieuw trailer kwam "veranderd

_O_

naamloosvo1.png

eej Relaxte bureaublad :engel: ik kan nie w8e tot die uit is maarja da duurt nog wel ff .

Ik heb in ieder geval mijn ps 3 alvast binne :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

HAHAHAHAHAHAHAHAH DIT VIN IK MOOI HE EEN OF ANDERE LOL BROEK PLAATST EEN SCREEN SHOT OP INTERNET WAAR OF NIET WAAR MAAR ER IS WEL EEN GROOTE OP ROER VAN

Wat bedoel je daar nou weermee? En doe alsjeblijeft je capslock af! Het is erg irritant om te lezen! Ontopic: Ben wel blij dathet zich gaat afpselen in LC!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...