Jump to content

Geruchten


conquer

Recommended Posts

Ik geloof het ook niet echt, GTA San Andreas is nog maar amper een maand uit of ze zouden alweer zó ver zijn met de nieuwe GTA, en misschien een domme opmerking, maar ze weten nog helemaal niet hoe de Playstation 3 inelkaar zit, een game erop maken lijkt mij dus ook aardig lastig. Waarschijnlijk weten wij het al, maar Rockstar nog niet... Een één of andere bewerking van een ander spel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    11

  • Only GrandTheftAuto

    8

  • Argon

    6

  • conquer

    5

dat met de benzine lijkt me nog wel grappig

maar om een half uur te rijden om van de ene stad naar de andere te komen

moet er niet aan denken :huh:

ben toch benieuwd hoeveel GB de nieuwe GTA zal zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Als het zoveel groter zou zijn, komen er natuurlijk ook meer steden, duh :puh:

Lijkt mij wel leuk hoor

Al zijn deze "geruchten" natuurlijk bullshit.

Als het zo mooi is zal de gemiddelde PC het ook niet aankunnen, ik denk dat we nog minstens 3 jaar moeten wachten op een volgende GTA (PC versie)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, hoe kan het ook anders...Rockstar verdiend miljoenen aan de ontzettend populaire Grand Theft Auto franchise dus waarom de stap niet zetten naar next-gen denken ze bij het bedrijf.

Vandaag zijn er de eerste geruchten van GTA 4 op het net verschenen, uiteraard brengt GameQuarter je deze op een rijtje. Zo zou Grand Theft Auto 4 maar liefst zes keer groter zijn als zijn voorganger San Andreas. Bovendien zouden er meer dan 350 verschillende auto's in het spel verwikkeld zitten. Voortaan zil je ook rekening moeten houden met het aantal liter bezine je nog te gaan hebt. Net zoals San Andreas zou GTA 4 eerst op PlayStation 3 verschijnen en nadien pas op PC en Xbox 360.

Bovendien kunnen wij jullie misschien de eerste GTA 4 screenshot voorstellen. Hieronder kan je deze bekijken! Rockstar heeft hier overigens nog niet op gereageerd.

gta4screen.jpg

Bron: gamequarter

-----------------------------------------------------------------

Ik hoop echt dat deze geruchten waar zijn, 6 x groter wow.

het is fake want het lijkt op echt beeld !!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een neppe screen, want die screen is volgens mij afkomstig van "Fear&Respect " (Gta'achtige game, waarbij je met snoopy dogg speelt)

En Gta SA is net uit voor de pc en de xbox

Ik denk dat ze ongeveer een half jaar wachten en daarna screens enz uit gaan geven, want dat was ook met GTA VICE CITY

Groetjes Gogetta©

Link to comment
Delen op andere websites

't is nep..

Waarom?

- Lijkt net een screen van een architect die een flat heeft getekent..(wat mensen al eerder zeiden)

- Hoe kunnen ze een spel maken op iets wat niet af is? 't filmpje van Killzone 2.. was ook niet ingame omdat dat niet kan omdat de grafische kaart van de PS3 nog niet af is..

- Wat mensen ookal eerder zeiden: dit is niet echt dé GTA stijl, ziet 'r net iets té perfect..

3 duidelijke redenen lijkt me.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

zo nep... :ph34r:

- veel te veel details

- we wete nog niet eens in welke tijd het zich gaat afspelen

- GTA PSP 'Liberty City Stories' is nog niet eens uit

- en zo als mensen al eerder zeiden: net een plan v.e. architect

BTW @timotees; filmpje?

Link to comment
Delen op andere websites

Herinnert iemand zich dit plaatje nog, dat zogenaam ook een plaatje van San Andreas zou zijn (toen het nog lang niet uit was)?

fake4.jpg

Ik dacht hier meteen aan toen ik dit plaatje zag...

Link to comment
Delen op andere websites

Herinnert iemand zich dit plaatje nog, dat zogenaam ook een plaatje van San Andreas zou zijn (toen het nog lang niet uit was)?

Ik dacht hier meteen aan toen ik dit plaatje zag...

Die fake screenhot leek wel egt want het was een gta style maar die screen van gta4 is helemaal geen gta style.

Link to comment
Delen op andere websites

Van dat plaatje weet ik niet zeker.

Dat zou betekenen dat ze al auto's en mensjes en een paar gebouwen smaen met een eiland (of weg) afhebben.

Nee dus, maar die tekst geloof ik wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een van die autos lijkt op balistac compact.

Die anderen ook trouwens.

Het is zeker geen echt foto want als je naar die stop kijkt (links) dan zie je dat het in 3d verwerkt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...