Jump to content

Geruchten


conquer

Recommended Posts

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    11

  • Only GrandTheftAuto

    8

  • Argon

    6

  • conquer

    5

The GTA Network presents the most comprehensive fansite for the next Grand Theft Auto game: Grand Theft Auto 4.

Is niet officieel ;)

Bovendien zou het nooit een .net site worden..

Link to comment
Delen op andere websites

De geruchten zijn niet waar dat heeft Rockstar tegenover Eurogamer.net bekend gemaakt, maar ik denk zelf dat er nog wel een nieuwe gta zal verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het ook goe aan de auto's zien ze zijn bij elke versie van gta mooier en scherper geworden en hier is het ineens best blokkerig

en de meeste screens van Rockstar zijn meestal ook kei groot en niet zo klein (nergens is een grote versie te vinden) <_<

Link to comment
Delen op andere websites

zo nep... :ph34r:

- veel te veel details

- we wete nog niet eens in welke tijd het zich gaat afspelen

- GTA PSP 'Liberty City Stories' is nog niet eens uit

- en zo als mensen al eerder zeiden: net een plan v.e. architect

BTW @timotees; filmpje?

stond ergens op ign.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stel voor niet meer over die screen te praten,als ze immers al zo ver zijn, dan bedoel ik dat er al een wegnet/eiland patch auto´s aangemaakt ideeen etc, waarom komt SA dan pas over 2/3 jaar uit ?

Dit is gewoon Super fake,

Gewwoon een plan v.e. architect, zoals ik in mijn eerst epost al zette.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het fake is weten we nu wel. 6 keer groter dan San Andreas kan wel, alleen ze zullen er waarschijnlijk lang mee bezig zijn, op z'n minst 3 jaar. Maar vergeet niet dat deze game als eerst op de PlayStation 3 komt en deze console beschikt over veel kracht...

Ik wil in de nieuwe GTA alle beloofte dingen die bij San Andreas zouden zitten. Om een voorbeeld te geven: Je zou zou vies kunnen worden en je zou je auto schoon kunnen maken. Dat is dus niet het geval in San Andreas, wel wil ik het in GTA 4. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is dit zo'n truc van R* om een fake-achtig plaatje ''perongeluk'' op het internet te laten lekken en dat mensen info enzo willen hebben of dit echt een plaatje van GTA 4 is. :angry:

Maar aan de andere kant.. mn vader is architect en hij heeft zo'n programma waarmee hij van die plaatjes (zoals die fake gta4 screenshot) kan maken. Ik speel daar wel is mee, :unsure: en mijn huisjes zien er precies zo uit, die glans en die mannetjes kan je invoegen. :D

mhh... ik vraag me af hoe mensen aan mijn vaders programma komen.. <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is dit zo'n truc van R* om een fake-achtig plaatje ''perongeluk'' op het internet te laten lekken en dat mensen info enzo willen hebben of dit echt een plaatje van GTA 4 is. :angry:

Maar aan de andere kant.. mn vader is architect en hij heeft zo'n programma waarmee hij van die plaatjes (zoals die fake gta4 screenshot) kan maken. Ik speel daar wel is mee, :unsure: en mijn huisjes zien er precies zo uit, die glans en die mannetjes kan je invoegen. :D

mhh... ik vraag me af hoe mensen aan mijn vaders programma komen.. <_<

Jou "vaders" programma is gewoon te downloaden of te kopen net zoals alle andere programma´s <_<

En als jou vader arquitect is en zegt dat hij dit ook zo zou kunnen maken, dan is mijn idee dat het een arqitect plan is natuurlijk steeds sterker.

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha die screen is zeer fake. het is een combinatie van een echte foto met een 3d afbeelding van een gebouw. de lucht en de mensen zijn er met fotoshop opgeplakt. de mensen zie je omdat er daglicht op schijnt en omdat ze zig in te soepele bewegingen wringen die zelfs een ps 3 nooit zou aankunnen en ze zijn te gedetailleerd. dumasses jullie geloven echt alles :D (grapje)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...