Jump to content

Geruchten


conquer

Recommended Posts

Mij lijkt het wel leuk, half uur rijden naar een andere stad, als het maareen leuke is met actie in wapens en auto's, een grotere wapenset ofzo....

Dan hoop ik wel dat je de auto's serieus kan opvoeren (heb need for speed most wanted de laatste maand gespeeld en gta lijkt nu super traag als ik daar rijd :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    11

  • Only GrandTheftAuto

    8

  • Argon

    6

  • conquer

    5

Lijkt me wel cool als je met benzine moet rijden!!

maar 6x zo groot nee nee das te veel 3x ofzo.

Maar toch net nadat je ene gta af is weer een nieuwe???

slecht i dee lijkt me en ik las ook dat al de medewerkers van R* vakantie kregen wegens het goede verkoop aantal.

maar goed

ssee you greets gybrus

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij geen tafeltennis game maar volgens mij wel een game die slaat op een spel dat ''vroeger'' werd gespeeld. Er werd gezegd dat ze deze game maken om hun imago wat op te krikken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

nog grotere map???

Vice City was perfekt, ik kende elk stukje uit mn hoofd.

San Andreas was een tikje te groot, maar nog steeds leuk, alhoewel minder dan VC

De volgende nog groter??? Het leuke aan GTA blijft natuurlijk dat je rond kan lopen wanneer en hoe jij dat wilt, maar dan wel zo dat je de weg kan vinden. En kijk nu eens naar SA: een redelijk groot deel van de map is gewoon een stukje bos, heuvel, en water i er ook genoeg. Als ze dat 6 keer zo groot willen maken, zijn ze heel lang bezig. Als je al kijkt naar de ontwikkelingstijd van SA, zal dat met 6 keer zo groot = 6 keer zo lang ruim 12 jaar duren... Release GTA4, Q3 2018?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Misschien is het al gezegd maar:

De schijfjes van de Playstation 3 zijn groot genoeg (geheugen) voor het nieuwe deel in de gta serie maar bijvoorbeeld de schijfjes van de Xbox360 zijn weer te klein. Rockstar moet daar nog iets op veriznnen maar het zou goed komen.

Dus of het op de xbox 360 uit gaat komen? K hoop het wel! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

99.99% gaat het GTA 4 heten.

00.004% gaat het GTA Londen heten.

00.006% gaat het GTA Amsterdam heten.

Er is al een GTA die gta london heet.

Ja 2D

GTA Londen 1969

GTA Londen 1961

Link to comment
Delen op andere websites

dat tanken lijkt me wel cool

Mij niet, het zou echt irritant zijn moest je bijvoorbeeld het leger achter je aan hebben en oppeens zit je zonder benzine ik denk dat het niet ehct leuk zou zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...