Jump to content

Geruchten


conquer

Recommended Posts

Ik vind het alleen maar realistich.

En het mag veel groter het is veel leuker als je de weg kwijt raakt en dan bijv. aan reizigers moet vragen,

waar je bent en ook dat je een tent kan kopen en daar in kan slapen in het bos :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    11

  • Only GrandTheftAuto

    8

  • Argon

    6

  • conquer

    5

Met een tent slapen is toch wel wat vergezocht. Gewoon dat wanneer je té vermoeid zou zijn dat er HP afgaat en je dan naar een safehouse moet gaan om rust. En dan gaat die klok ook 7 uur verder of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het alleen maar realistich.

En het mag veel groter het is veel leuker als je de weg kwijt raakt en dan bijv. aan reizigers moet vragen,

waar je bent en ook dat je een tent kan kopen en daar in kan slapen in het bos :D

Die tent zullen ze er zeker niet in steken hoor :engel: dan speel je beter The sims als je zo'n dingen leuk vind en dan kan je is aan EA games vragen of ze een "bos" editie maken :puh:

Maar dit soort dingen moet je eigelijk wel in het "Wenslijstje" topic posten he.

Bewerkt: door juuldr
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

het lijkt nog wel ff te duren voor dat de nieuwe gta komt, maar ik hoop dat het niet te lang duurt. en gta 3× zo groot lijkt me niks, gewoon normaal houden. gta moet natuurlijk wel mooier, maar ook veel uitgebreider worden! 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Hier ook een Gerucht:

Nintendo heeft gesprekken met Rockstar

Nieuws | 21 april 2006 - Rockstar is een ontwikkelaar die nooit echt de consoles van Nintendo heeft gesteund, vooral de GameCube en Nintendo 64 moesten het zonder Rockstar haar belangrijkste franchises doen, waaronder bijvoorbeeld Grand Theft Auto (GTA).

Nu lijkt daar wellicht verandering in te komen. George Harrison heeft in de meest recente uitgave van Game Informer, waarin ook Red Steel is onthuld, aangegeven dat Nintendo gesprekken heeft gehad met Rockstar. Harrison wil hier echter (nog) niks over kwijt, dus wie weet wat hieruit is voortgekomen...

Artikel:

George Harrison:

“…You’ll see a mix of familiar franchises and new and unexpected (at E3)…We heard EA talking about having a few games that they were going to be showing at E3 and also are hoping to launch with…we’re still shooting for a worldwide launch before the end of the calendar year. I don’t know if it’s going to be even possible for it to be on the same day. We’ll have to see as we get after E3 and see how we feel things are coming along…(at) E3 you might not hear necessarily a hard launch date, or even a price point…(for E3) I think that we’ll have a wide variety of third party games in our booth. We would also like to have these games featured in the publishers’ booths as well…I think that there’s maybe more than one secret. I think that there will be new things revealed at E3…(speaking about third-parties) Nintendo, I think historically, until fairly recently, has been pretty closed. Not letting third parties get involved on our systems early, not letting them get going. For Revolution, that was a clear strategy change – get them involved early and you’re not talking about a large number, but a handful of the big successful publishers and developers around the world, get them involved early and let them have access to it…(speaking about Rockstar, makers of the GTA franchise) I know that we’ve been in discussions with them…(about beta kits) They’re pretty finished…(for E3) But there will be a large, large number of Revolution stations there at the show and a wide variety of games…(for launch) I think that it needs a big, franchise game. Whether that’s Mario or something else. But it does need a big, franchise game…(about platformers) I certainly think we can (sell 10 mil Mario games as an example)…(about virtual console game) They’ll be a staggered release…(about Iwata in general) Mr. Iwata has only been with the company for a fairly short time, but he came in at a point that we needed to find a different direction for Nintendo…”

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat denken jullie? Nieuwe GTA misschien ook op de Nintendo Revolution, of Wii.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ,

IK vind het stom dat het uitkomt op ps3 en x-box 360 ( natuurlijk ook voor pc)

Maar waarom wiet voor de ps2,

dan moeten we die gewoon wegsmijten en das ook nie leuk

Daaaas zooooo stom peaple[/font]

Signed

mr. metalmickie

echt megaa stom

Bewerkt: door metalmickie
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ,

IK vind het stom dat het uitkomt op ps3 en x-box 360 ( natuurlijk ook voor pc)

Maar waarom wiet voor de ps2,

dan moeten we die gewoon wegsmijten en das ook nie leuk

Daaaas zooooo stom peaple[/font]

Signed

mr. metalmickie

echt megaa stom

Dat kan wel zo zijn, maar dan kun je niet verder dan GTA SA. Als je een mooiere, grotere en leukere GTA wilt uitbrengen, zul je betere hardware nodig hebben. Je kunt niet blijven voortborduren op de ps2, die al begint te verouderen.

Btw, je signature is veeeeeel te groot, Metalmickie.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

GTA 4 zal idd niet meer kunnen draaien op de PS2 aangezien die al aardig bejaard begint te worden...

Verder zal GTA 4 hoogst waarschijnlijk op een engine draaien die de PS2 toch niet aankan.

Ps3, 360 en PC bieden dus veel meer kansen op alweer een geweldige GTA... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ps3, 360 en PC bieden dus veel meer kansen op alweer een geweldige GTA... :Y

Ik wil niet zeuren, maar dan heb je echt een monster PC nodig! Als je de kracht van de 360 en PS3 100% benut en die versie 100% port naar de PC... De PC versie van GTA 4 zou dus wel een aardig tijdje na de release van GTA 4 op de PS3 en de 360 komen!

Bewerkt: door Big-Loser
Link to comment
Delen op andere websites

GTAIV zal wel makkelijk op de pc moeten draaien. Maar de minimum systeem specificaties worden natuurlijk wel veel hoger. Waardoor sommige mensen het spel niet meer soepel kunnen draaien een uitbreiding van de hardware kan daar dus weer een boost van maken. Met boost bedoel ik natuurlijk gewoon een upgrade, nieuwe hardware dus; waarmee de pc stukken sneller gaat; of niet :puh:.

En de Xbox en Ps3 zijn niks anders dan een pc, alleen dan een speciaal eigen game-systeem. Schroef je console maar eens open (niet doen hoor, bij wijze van spreken). Dan zul je in de meeste gevallen gewoon onderdelen vinden met natuurlijk de nodige aanpassingen voor de maten en zo maar verder. Alleen het is een op elkaar af gestemt systeem het draait allemaal lekker. Dus GTAIV zou makkelijk op een hedendaagse pc moeten werken of het nu met een lagere optie is of niet. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
GTAIV zal wel makkelijk op de pc moeten draaien. Maar de minimum systeem specificaties worden natuurlijk wel veel hoger. Waardoor sommige mensen het spel niet meer soepel kunnen draaien een uitbreiding van de hardware kan daar dus weer een boost van maken. Met boost bedoel ik natuurlijk gewoon een upgrade, nieuwe hardware dus; waarmee de pc stukken sneller gaat; of niet :puh:.

En de Xbox en Ps3 zijn niks anders dan een pc, alleen dan een speciaal eigen game-systeem. Schroef je console maar eens open (niet doen hoor, bij wijze van spreken). Dan zul je in de meeste gevallen gewoon onderdelen vinden met natuurlijk de nodige aanpassingen voor de maten en zo maar verder. Alleen het is een op elkaar af gestemt systeem het draait allemaal lekker. Dus GTAIV zou makkelijk op een hedendaagse pc moeten werken of het nu met een lagere optie is of niet. :cya:

wat jij zegt is niet helemaal waar. Ten eerste is de PC in de eerste plaats niet gemaakt om games mee te spelen, de console wel. Daarnaast heeft de XboX 360 3 CPU's van 3.2 ghz. Ik durf te wedden dat de meeste PC's dat niet hebben.

Lees dit:

Polygon Performance

- 500 million triangles per second

Dat is veel meer dan wat een PC aan kan op dit moment? (durf ik niet te zeggen).

Verder durf ik nog niets te zeggen over de nieuwe GTA totdat het bevestigd is door Rockstar. Ik hoop dat ik strax GTA IV kan spelen op mijn XBOX met XboX live :D

Link to comment
Delen op andere websites

wat jij zegt is niet helemaal waar. Ten eerste is de PC in de eerste plaats niet gemaakt om games mee te spelen, de console wel. Daarnaast heeft de XboX 360 3 CPU's van 3.2 ghz. Ik durf te wedden dat de meeste PC's dat niet hebben.

Mijn Pc wel, en op dit moment hebben de meeste pc's dat nog niet omdat we een beetjein een overgangs fase zitten. Op dit moment worden de oude pc's langzamerhand vervangen voor betere pc met een processor van 3.0 Ghz of hoger. Ik denk dat tegen de tijd dat de Pc versie uit is(dat zal waarschijnlijk ruim een jaar na de releas datum van de PS3 versie zijn, dus zo rond januari 2008) er wel zat mensen zijn die over een PC beschikken die GTA 4 kan draaien.

En mag ik je erop wijzen dat er zo iets is als een game PC.

Zowieso is de PC het eerste platforum waar ooit games op zijn gespeeld, consoles zijn ook voortgekomen uit PC's. Zonder PPC geen console dus maar zonder console wel een PC. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...