Jump to content

Geruchten


conquer

Recommended Posts

....Ik denk dat ze het gewoon gaan houden bij een man,en ik zie niet direct een goeiendag of hoe noemt dat;in een gta zitten..waar vind je in godsnaam een middeleeuws wapen? :cab:

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    11

  • Only GrandTheftAuto

    8

  • Argon

    6

  • conquer

    5

....Ik denk dat ze het gewoon gaan houden bij een man,en ik zie niet direct een goeiendag of hoe noemt dat;in een gta zitten..waar vind je in godsnaam een middeleeuws wapen? :cab:

Greetz :cya:

Laten we het daar maar niet over hebben, want wat moet je nou in hemelsnaam met een golfclub in SA :schater: . Ik denk ook niet echt dat die screen echt is hoor, mensen die goed overweg kunnen met programma's voor graphics die kunnen dit soort dingen wel in elkaar flansen, het is denk ik gewoon weer iets om de stemming wat op te trekken voor GTA:IV :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Geen GTA screenshot

Gisteren kregen de grote websites en andere media een mailtje van een hotmail-account met het bericht dat dit een ex-medewerker van Rockstar uit rancune dit screenshot had gemaild.

Nou is 1 april allang voorbij maar dit was dus wel een grote grap. En wij trapten er toch een klein beetje in. Rockstar heeft inmiddels laten weten dat het geen screen is van de nieuwe GTA.

Zucht…

We zullen dus nog even moeten wachten op beeld van de nieuwe Grand Theft Auto, die uit gaat komen op de Xbox 360 en op de PS3. Check hier de pagina van GTA IV waar helaas nog geen screens op te zien zijn.

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop niet dat er een vrouw in de hoofdrol komt! (maar die screen zal wel fake zijn) en qua graphics ziet het er niet echt next gen uit!

Kijk is naar de postst boven je, die screen is fake! :cya: Goed gedacht van je! En ik denk dat als R* een screen naar buiten zou brengen dat hij ook wel scherp zou zijn, en geen onscherpe foto van een tvtje!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

late release datum! maarja... gta is wel een top game.. maar als ze het iets te realistisch maken zoals geaway dan word het iets te saai omdat je dan ook snel politie krijgt enzo.. maar voorderest vind ik de gta's perfect!

deze word ook zo goed hoop ik, misschien duurt het zo lang omdat ze een online functie maken?

Link to comment
Delen op andere websites

mmogta!!!

massive multiplayer online grand theft autoonline je eigen gang samenstellen,

personaliseren ,speciale gang-wapens enz... :puh:

leuke idieen,

btw: weet iemand in welk jaar gta zou moeten afspelen?? volges mij had ik iets gehoord van de jare 60???

Link to comment
Delen op andere websites

wahahhahha, Dit zal echt geen GTA IV zijn :D DIT IS TOTAAAAL FAKÉ :D

BIJV. bij GTA:SA HEB JE NIET EENS SCHADUW VAN DE PLAYER MAAR WEL VOERTUIGEN :D bij dit wel

en uhm... wat is dat nou voor een KOMMETJE MET KAAS Stelt dat nou een 3D map voor :S

zoals iemand al zei kijk die achtergrond lijkt wel een 2D ding man is gewoon een TEXTURE je kan er niet eens komen :S

maar jah... en kijk dat WAPEN in haar hand dat staat zo RECHT dat zullen ze TOCH niet maken?? dat ding moet BEWEGING hebben en het BEELD IS GEWOON EEN VICE CITY BEELD ik denk tog dat het VICE CITY is dat met MOD'S zijn veranderd :D;)

Link to comment
Delen op andere websites

alleen bij de xbox en pc versie,

maar ik vind dat prentje best wel gaan qua grapics

trouwens--- zou het niet een groot pluspunt zijn dat er verbeterde schaduw is, want geen schaduwmodellen in n game is nu iets om trots over te zijn...

Bewerkt: door cactusdildo
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...