Jump to content

Geruchten


conquer

Recommended Posts

jongens weet je wat je moet doen??

gta4 bij google afbeeldingen

ik weet niet of het echt screens van gta4 zijn :?

Natuurlijk zijn dat geen echte screens. Van zodra de eerste screenshots worden vrijgegeven komt dat op gtagames.nl of in een professioneel games magazine.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    11

  • Only GrandTheftAuto

    8

  • Argon

    6

  • conquer

    5

ok ik wist het ook niet zeker :)

ik hoop dat gta4 misschien ooooooit voor de psp uitkomt misschien psp2 of psp3

of gewoon voor de psp1(ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren) :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw gerucht:

De volgende Grand Theft Auto zal zich, weliswaar volgens het Engelse magazine PSM, gaan afspelen in Europa. Het blad heeft het hier echter niet over één Europese stad, maar wel over maar liefst zes grote Europese steden. Volgens het magazine zal de nieuwe GTA exclusief op de PlayStation 3 van Sony verschijnen.

En het wordt zelf nog straffer, want PSM beweert daarnaast ook dat Grand Theft Auto 4 als launchtitel zal fungeren voor de nieuwe console van Sony. Verwacht wordt dat Rockstar op het E3 in mei de nieuwe GTA uit de doeken zal halen.

Bron: www.fragland.be

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het maakt mij allemaal niet zo veel uit of de geruchten nou waar zijn of niet, als de gameplay maar net zo goed is als de voorgaande delen, en 6 x groter zou ik op zich wel leuk vinden, ben je tenminste lekker bezig met een spelletje. Ik zal er met grote ogen naar uitkijken, ik heb alle GTA delen helemaal blauwgespeeld en ben een 100000% fan de serie.

Rockstar laat zien hoe de game developers tegenwoordig een spel in elkaar horen te zetten. kan bijna niet wachten tot de game uitkomt, ik zal em voor pc aanschaffen maar ook cker voor XBOX 360.

_O__O_ Rockstar _O__O_

Bewerkt: door tmm666
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Thomly dat is absoluut geen screenshot uit Grand Theft Auto IV het is gewoon een screenshot van Grand Theft Auto San Andreas en om precies te zijn is Los Santos je ziet zelfs Ballas staan beneden en het bekende hoge gebouw in Los Santos. Nee dit is absoluut maar dan ook echt waar geen Gta IV. Er is zoiezo nog geen enkele officiele screen opgedoken van de nieuwe Gta IV. Dus Fake screens posten heeft zoiezo geen zin, Ik denk dat er ook nog helemaal niks naar buiten komt nu de mensen van Rockstar North zijn druk bezig met het maken en dan zullen ze echt nog niet veel vrij geven over een spel zoals dit is zie het al voor me al die bladen kunnen geen geld meer verdienen omdat alles al openbaar is, nou nee geen fake screens meer posten dus. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ok summerbase, sorry, ma de enige gta's die ik heb zijn liberty city stories en vice city, dus ik ken niks van SA :-(, ik vond dit gewoon toen ik naar GTA 4 zocht

Bewerkt: door Thomly
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...