Jump to content

Sims 3 install

Indycar series

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb vandaag Sims 3 met een extra accessoires pack gehad. Nu heb ik al eens het spel gespeeld op mijn PC, geleend van mijn vriend. Maar die heb ik toen eraf gegooid, maar nu ik dit spel weer wil installeren krijg ik steeds een foutmelding:

Setup heeft gedetecteerd dat versie 1.18.008 van De Sims 3 al is geïnstalleerd.

Deze setup installeert een eerdere versie van De Sims 3 ((1.0.631)

U moet de eerdere versie verwijderen voordat u deze versie installeert.

Door deze fout kan ik het dus niet installeren. Weet iemand misschien een manier hoe ik het spel wel geïnstalleerd krijg?

Groeten en nog fijne feestdagen,

Indycar series

Geplaatst:

Je moet het spel ook via het Configuratiescherm verwijderen, en niet zomaar de bestanden weggooien, dan krijg je dit soort problemen.

Kijk dus eerst of de oude versie nog in het Configuratiescherm staat, en verwijder deze.

Geplaatst:

Bedankt voor de hulp, kwam er vandaag pas achter dat er ook een live chat van EA was.

Maar het probleem heeft hem gezeten dat er hier en daar nog bestanden in een register hebben gezeten. Die heb ik weten te verwijderen met behulp van die chat, en nu werkt het spel na installatie dus wel.

Toch bedankt voor de hulp!

@Hayte: Ccleaner had ik al laten lopen, dacht dat het daarmee wel verholpen had kunnen worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...