Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

weet je, zoals dat wat matt heeft gemaakt, kan ik niet maken, en plaatjes zijn wel

saai, dus laat matt het maar overnemen.

Oke, jammer, alleen nu ben ik bang dat niemand het doet :(

Geplaatst:

Ik wil het best voor je doen, hoor :eten: Het YouTube filmpje heb ik nu op public gezet, dus kun je bekijken. Als je die niet wilt zal ik dat plaatje voor je maken, maar dan moet je wel iets duidelijker omschrijven wat je precies wil. Of is het hetzelfde als dat je in de OP hebt gezet?

Geplaatst:

Matt, zul je mij ook willen helpen met een introfilmpje?

Topic vind je in de graphics aanvraag.

>>> Door Silverbyte: In het vervolg je aanvraag even beperken tot je aanvraagtopic. Als je iemand persoonlijk wilt benaderen kun je een PB sturen.<<<

Geplaatst:

Ik wil het best voor je doen, hoor :eten: Het YouTube filmpje heb ik nu op public gezet, dus kun je bekijken. Als je die niet wilt zal ik dat plaatje voor je maken, maar dan moet je wel iets duidelijker omschrijven wat je precies wil. Of is het hetzelfde als dat je in de OP hebt gezet?

Ik wil graag een modern uitziend plaatje, echt met 3D achtige letters en een metallicachtige kleuren, ik heb nog even een plaatje opgezocht voor wat meer duidelijkheid :D

preview.jpg

Geplaatst:

Okay, ik ga het proberen voor je! (Btw, text is nog steeds Djurkpil Productions?)

Jazeker, tekst is nog steeds hetzelfde :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Okay, dit is 'm geworden. Als er iets verander moet worden hoor ik het wel ^_^

Djurkpil2.png?1293822316

Hij is in 1280x1080, de hoogste resolutie die YouTube ondersteunt.

EDIT: Als je de hoogste resolutie wil moet je me effe PM'en, want dan stuur ik je een linkje.

Bewerkt: door matt
Geplaatst:

Okay, dit is 'm geworden. Als er iets verander moet worden hoor ik het wel ^_^

Djurkpil2.png?1293822316

Hij is in 1280x1080, de hoogste resolutie die YouTube ondersteunt.

EDIT: Als je de hoogste resolutie wil moet je me effe PM'en, want dan stuur ik je een linkje.

Wow, deze is echt mooi!! Harstikke bedankt man, dit was precies wat ik wilde! Mooi met die skyline op de achtergrond. :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...