Volgers 0 Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! Door Joriz, 25 december 2010 Bericht rapporteren Namens GTAGames.nl wens ik jullie allemaal een gezegend kerstfeest, een voorspoedig Nieuwjaar met hopelijk veel nieuw Grand Theft Auto plezier toe! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 26 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2010 Voor wie nuchter, aangeschoten, dronken, knallend, feestend of duikend het Nieuwjaar in gaat. Geniet en maak er een leuke jaarwisseling van. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 27 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 december 2010 beetje laat met Fijne kerstdagen maar alvast gelukkig nieuwjaar. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 27 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 december 2010 (bewerkt) Fijne feestdagen en een gelukkig Nieuwjaar aan iedereen van Gtaforum! En voor het nieuwe jaar wens ik iedereen de perfecte vriend/vriendin toe! ^^ Bewerkt: 27 december 2010 door MegaPilot Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 28 december 2010 MegaPilot's datingservice. Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar ( ben met kerst te laat ) en we zien elkaar weer terug in het nieuwe jaar met alle 10 de vingers ( zal wel handig zijn als je een reactie wilt typen op dit forum ) Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 28 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 28 december 2010 Happy 2011! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 29 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 december 2010 Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar iedereen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 29 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 december 2010 allemaal beetje laat voor kerst, dus... ik hoop dat iedereen een gezellige en leuke kerst heb gehad en dan wens ik iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 30 december 2010 Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar en hopelijk heeft iedereen fijne kerstdagen gehad. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
siriuszwarts Geplaatst: 30 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 30 december 2010 (bewerkt) fijne kerstdagen Bewerkt: 30 december 2010 door siriuszwarts Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 30 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 30 december 2010 Ook ik wens iedereen een heel gelukkig en voorspoedig 2011. Het forum is nog prima te gebruiken met 9 vingers dus dat zal geen punt zijn, maar doe toch maar voorzichtig met vuurwerk........maak er een super avond van morgen Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Luzhin2.4 Geplaatst: 30 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 30 december 2010 “Hee hallo, beste wensen hè. Ja, beste wensen. Dat het nieuwe jaar maar veel moois mag brengen. Al het wenselijke, zeg ik altijd maar. U ken ik niet, maar ik geef u gewoon ook een hand. Zo ben ik. Beste wensen, hè. Ja, beste wensen. Druk is het hier zeg. Gezellig buurtje ook. Beste wensen, beste wensen, beste wensen. Heb ik iedereen gehad? Oh, hallo, beste wensen!Wacht even, mijn heup doet moeilijk. Zo. Ik dacht bij mezelf: ik doe eens lekker gek. Ik pak de brommobiel en rijd lukraak een gezellige vinexwijk binnen. Om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen. Kan mij het schelen. En, nog goede voornemens gemaakt? Iemand? Ik wel hoor. Jaja. Dat hoort erbij hè, goede voornemens. Jullie ook? Nee? Oh. Nou ja, eigenlijk maak ik ze ook niet. Tenminste, niet echt. Ben je gek. Goede voornemens, die zijn zo weer vergeten. Ik zei daarnet nog tegen zomaar iemand: mijn enige goede voornemen is dat ik geen goede voornemens maak. Maar... ook geen slechte! Hahaha! Alle gekheid op een stokje, het is toch allemaal wat. Nou nou nou, 2011 alweer... Wat gaat de tijd snel hè. Laten we hopen dat het een mooi jaar wordt. Dat is toch het belangrijkste? Gewoon een mooi jaar. En een gezond jaar natuurlijk. Als je maar gezond bent. Ik zeg altijd maar zo: een goede gezondheid, dat is het belangrijkste wat er is. Veel belangrijker dan goede voornemens. Toch? Gezond van lijf en leden. Mijn vrouw is dood, meneer. Had ik u dat al verteld? Nee? Twee maanden en acht dagen geleden. Iedereen hield van haar. Zijn dat uw buren? Even naar ze toe. Hallo...! Best wensen hè. Wacht, dan ga ik even het rijtje af. Beste wensen. Beste wensen. Beste wensen. Beste wensen. Zo. Nou. Staan we dan. 2011 alweer. Dat het maar een mooi jaar mag worden. Dat is toch het belangrijkste? Gewoon een mooi jaar. En een gezond jaar natuurlijk. Als je maar gezond bent. Ik zeg altijd maar zo: een goede gezondheid, meer mag je niet wensen. Toch? Weet iemand nog een goede mop? Nee? Maakt niet uit. Ik ken heel veel moppen. Hè, gezellig. Ik blijf hier gewoon even lekker staan. Had ik u al over mijn vrouw verteld? Iedereen hield van haar. Echt waar, meneer. Oh, u gaat naar binnen. Ja, ik begrijp het. Het is koud. Beste wensen nog hè. Dag.” Column van Luuk Koelman Maar goed iedereen de beste wensen Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 30 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 30 december 2010 Een hele mooie avond toegewenst morgen en namens mij: De beste wensen! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 31 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 31 december 2010 Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 31 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 31 december 2010 Een fijne jaarwisseling iedereen, pas op met vuurwerk en een fantastisch 2011. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Niels707 Geplaatst: 31 december 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 31 december 2010 Gelukkig Nieuwjaar iedereen! Veel plezier met vuurwerk (als je het kan zien ondanks de mist)! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Namens GTAGames.nl wens ik jullie allemaal een gezegend kerstfeest, een voorspoedig Nieuwjaar met hopelijk veel nieuw Grand Theft Auto plezier toe!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites