BlackD Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 ik kom niet uit de derde vlieg les die ik mot nemen als ik em dan naar boven stuurt blijft die hangen pleurt tie weer naar beneden :S:S:S:S ik vind het best wel vaag iemand misschien tips voor mij ???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 je moet de wieltjes inklappen met 2 dan vliegt hij veel fijner en hoger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 moest je bij de 1e les ook met die wieletjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Je moet niet in 1 ruk omhoog stijgen want dan stopt de motor je moet het langzaam doen en wanneer je een beetje vanaf de grond bent en langzaam aan het stijgen bent dan klap je je wieltjes in. En dan moet het normaal lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 ok dank je maar nu moet ik naar rechts/links maar dan word dat ding vreselijk on bestuurbaar?? :S:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) ok dank je maar nu moet ik naar rechts/links maar dan word dat ding vreselijk on bestuurbaar?? :S:S Je moet gewoon blijven proberen, in het begin vond ik dat vliegen ook zeer moeilijk maar nu gaat het voor niets. Blijven proberen. Bewerkt: 30 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 ik heb gewoon die code gebruikt dat al mn voertuigen skills vol zijn toen lukte die in 1 x bij mij!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 waar is die vliegles te vinden en hoe geraak ik op het vliegveld het zit er helemaal vol muren rond kan iemand me helpen :questionmark: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 eindelijk ik heb em gehaald alleen nu die missie freefal nog van ken rosenberg :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 muren :huh: zit je bij het eerste eiland ?? vliegles kan je pas bij het derde eiland krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.