Jump to content

Was GTA Vice City jouw eerste GTA?


Dotz

  

23 leden hebben gestemd

  1. 1. Was GTA Vice City you eerste GTA?

    • Ja;
      7
    • Nee;
      16
    • Ik heb nooit een GTA gespeeld;
      0


Recommended Posts

Misschien een beetje stom om dit in de GTA Vice City-sectie van het forum te vragen maar van heel veel mensen hoor ik dat GTA Vice City hun eerste GTA was (zowel op het forum als in het echte leven). Bovendien zou ik niet weten waar ik dit anders zou moeten posten. Het zou overigens ook leuk zijn een bericht achter te laten met (indien GTA VC níet jouw eerste GTA was) wat dat dan wel was, en/of hoe je met GTA in aanraking bent gekomen.

Mijn eerste GTA was GTA 1, daarna GTA London, GTA III, GTA Vice City, GTA 2, GTA San Andreas, GTA Liberty City Stories, GTA Vice City Stories, GTA Advance, GTA IV, GTA TLAD, GTA TBOGT, in chronoslogische volgorde natuurlijk ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

VC was niet mijn eerst GTA. Strikt genomen was GTA I de eerste, dat heb ik eind jaren '90 wel eens gespeeld. Maar dat was incidenteel, omdat ik maar weinig gamede op de PC. Daarom zie ik GTA IV toch als mijn eerste. Ik speelde altijd Nintendo, en daarop was er natuurlijk geen GTA. Ik heb wel True Crime LA en NY grijs gespeeld. Maar op een gegeven moment wilde ik iets nieuws en toen kocht ik een Xbox 360 met GTA IV. Dat is ook nog steeds mijn favoriet. Hier op het forum en wiki zag en las ik een hoop over III, VC en SA. Dat heeft mij zodanig getriggerd dat ik afgelopen najaar deze drie games heb gekocht voor de PC. Ik heb niet veel tijd, maar intussen heb ik III uitgespeeld en ben ik al een aardig eind op weg met VC. En ik moet zeggen, VC vind ik een hele goeie. De variatie in missies, het sfeertje in VC, erg goed allemaal. Ik hoop stiekem dan ook dat een volgende GTA weer in VC speelt, uiteraard met behoud van de variatie en sfeer.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA2 was mijn eerste GTA. Daarna kwam Vice City en daarna San Andreas en daarna GTA IV.

EDIT: Stories vergeten, beide stories zaten tussen Vice City en SA in.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City was wel mijn eerste echte zelf gekochte GTA, en die heb ik helemaal blauw en grijs gespeeld. :) Echter had ik GTA2 al als kopietje van een maat gekregen ooit eens daarvoor, maar niet echt super veel gespeeld, ook mede omdat hij het soms niet deed. Uiteindelijk volgde de rest: San Andreas, Vice City Stories, Liberty City Stories, GTA III, GTA IV.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bij het begin begonnen. Grand Theft Auto van DMA Design was mijn eerste GTA. Ik heb hem niet helemaal plat gespeeld, maar toch wel redelijk wat uren aan gespendeerd. Toen kwam het tweede deel uit, ook top-down view, maar net zo leuk. Ik ben helemaal geen fanatieke gamer, maar ik heb altijd al een zwak gehad voor hoofdsteden. Heerlijk hoe je op kan gaan in grote mensenmassa's in zo'n grote metropool.. Het was dan ook alleen de voorkant van de game waarom ik het spel in huis haalde. Hetzelfde gold voor GTA2, ook vanwege de voorkant van het hoesje gekocht.

Hoesjes Grand Theft Auto en GTA2

b4e6496a549343698ad8a608c3475546-Grand_Theft_Auto.jpg

gta2.jpg

Daarna ben ik een hele tijd lang Need for Speed III: Hot Pursuit en NFS: High Stakes gaan modden om er zo'n groot mogelijke stad in te proppen en in rond te toeren in 3D, bij gebrek aan iets beters. Toen ik eenmaal lucht kreeg van de komst van GTA III was ik uiteraard gelijk helemaal verkocht, en sinds dat deel ben ik de releases op releasedag gaan kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City was inderdaad mijn eerste GTA. Ik speelde het bij mijn neef en de stijl van de game sprak me meteen aan.

Voor GTA speelde ik games als Crash Bandicoot enzo :)

Volgorde van mijn gekochte GTA's: GTA Vice City (PS2) - GTA San Andreas (PS2) - GTA III (PS2) - GTA Liberty City Stories (PS2) - GTA Vice City Stories (PS2) -

in 2007 kocht ik mijn PSP - GTA Vice City Stories (PSP) - GTA Liberty City Stories (PSP) - GTA IV (PC) - in 2009 kocht ik mijn Xbox 360 -

GTA Episodes from Liberty City (X360) - GTA IV (X360) - GTA Chinatown Wars (PSP) - GTA San Andreas (PC) - GTA II (PC) via de gratis download van R*.

Dat was het zo'n beetje :)

Extra: Sommige GTA's ben ik zelf 2 of 3x gaan herkopen aangezien ze snel kapot gingen met mij (in die tijd was ik nog klein) :7

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto III was mijn eerste trotse GTA. ^_^ Daarop volgde al snel de andere delen. Ik heb ze dus allemaal met vol trots gespeeld. Mijn laatste GTA die ik hem gekocht is Grand Theft Auto: Chinatown War. :)

En hopelijk stopt het niet bij Chinatown Wars! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eerst GTA Vice city (dus ja, dat was mijn eerste GTA), ik weet nog dat de eerste dag dat ik het had, ik het de hele middag speelde. Ik volgde de missies niet echt, en ik was ook nog geen enkele keer in een auto gegaan omdat ik niet wist hoe. Ik had op 1001 knoppen gedrukt, alleen blijkbaar nooit op de juiste.

Ik vond (en vind) het echt een superspel.

Daarna heb ik GTA III gespeeld, wat ik meteen een stuk minder leuk vond, ook omdat ik vond dat er minder gezellige plaatsen waren (mooie zonsopgang of zo) in III.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eerst GTA Vice city (dus ja, dat was mijn eerste GTA), ik weet nog dat de eerste dag dat ik het had, ik het de hele middag speelde. Ik volgde de missies niet echt, en ik was ook nog geen enkele keer in een auto gegaan omdat ik niet wist hoe. Ik had op 1001 knoppen gedrukt, alleen blijkbaar nooit op de juiste.

Ik vond (en vind) het echt een superspel.

Daarna heb ik GTA III gespeeld, wat ik meteen een stuk minder leuk vond, ook omdat ik vond dat er minder gezellige plaatsen waren (mooie zonsopgang of zo) in III.

GTA III vind ik juist beter dan GTA Vice City :puh: , afgezien van het feit dat VC grafisch beter is..

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste GTA Spel was GTA 2 voor de PS1 kvond t leuk om ruften ermee te laten door op Rondje te drukken.

Daarna kreeg ik een Playstation 2 met Grand Theft Auto Liberty City Stories Gevolgd door San Andreas, Toen downloade ik 1x een ISO van GTA Vice City en daarna kocht ik Vice City Stories voor PS2 en daarna ook Vice City voor de PS2 daarna kreeg ik een PS3 en daarvoor kocht ik van mn eigen geld Grand Theft Auto IV daarna kreeg ik van mn opa <3 Episodes of Liberty City en nu 3 dagen kocht ik GTA III voor de PC voor 3 euries op een rommelmarkt :D en dat was 't :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste GTA Spel was GTA 2 voor de PS1 kvond t leuk om ruften ermee te laten door op Rondje te drukken.

Daarna kreeg ik een Playstation 2 met Grand Theft Auto Liberty City Stories Gevolgd door San Andreas, Toen downloade ik 1x een ISO van GTA Vice City en daarna kocht ik Vice City Stories voor PS2 en daarna ook Vice City voor de PS2 daarna kreeg ik een PS3 en daarvoor kocht ik van mn eigen geld Grand Theft Auto IV daarna kreeg ik van mn opa <3 Episodes of Liberty City en nu 3 dagen kocht ik GTA III voor de PC voor 3 euries op een rommelmarkt :D en dat was 't :)

Ehm mn internet liep vast dus ik klikte 2x doordat dubbelpost

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Bij een vriend speelde ik als eerste GTA III. Mijn pc kon die niet aan, dus ging ik eerst GTA2 spelen, in de verwachting dat die ook 3PV was. Dat was niet zo, maar desondanks ook zeer vermakelijk. :Y

Daarna kwam de GTA's op volgorde.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...