seggs Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 het klinkt mischien een beetje raar vooral als je die missie al hebt gedaan zonder enkel probleem ik begin meteen met rijden op vol gas natuurijk maar ik raak alleen maar verder achter in verloop van tijd kan iemand mij zeggen wat ik fout doe odf beter kan doen hier zijn een paar screenschots Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Heb je cheats gebruikt? Je kan ook in de walkthrough kijken. En hier vind je misschien ook de oplossing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Probeer een beetje in het midden van de baan te gaan rijden. Als je de hele tijd aan de zijkant rijd, en je gaat pas later naar het midden (het luik) dan zul je het niet halen. Tenminste, dat was bij mij zo. Je moet dus min of meer door die kratten en tonnen heen scheuren. En natuurlijk zo hard mogelijk gaan. Nogmaals, dit was bij mij het geval. Ik weet niet of het bij jou ook zo is, maar het valt te proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
666boost666 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 ik weet niet of deze tip nodig is maar je kan door telkens de pijltje naar boven in te tikken ga je plat liggen en ga je veel sneller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
seggs Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Heb je cheats gebruikt?Je kan ook in de walkthrough kijken. En hier vind je misschien ook de oplossing. ik heb geen cheats gebruikt en ik heb al in de walktrough gekeken maar ik kan niks bedenken wat ik fout maar ik ga jullie tips uitproberen dus mischien lukt het dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Heb je cheats gebruikt?Je kan ook in de walkthrough kijken. En hier vind je misschien ook de oplossing. ik heb geen cheats gebruikt en ik heb al in de walktrough gekeken maar ik kan niks bedenken wat ik fout maar ik ga jullie tips uitproberen dus mischien lukt het dan Misschien is het een fout in het spel, maak een back-up van je save-game en installeer San Andreas eens opnieuw. Dit zal misschien helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 je rijd verkeerd je moet tussen die auto's en die mannen heen rijden dan maak je erge snelheid je moet dan een beetje naar rechts zodat de tonnen je niet raken en dan ga je bij ongeveer de 4e ton naar binnen (gebruik daar geen wapen kill iedereen leg een bom neer,plakbom en pak de pak de parachute spring eruit en klaar) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.