Ikkes Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) hoi, ik heb prongelijk mijn instellingen op 800x..x... gezet en nu doet mijn beeld niets meer. ik heb dus de volgende vraga kan iemand zo spoedig mogelijk een screen van het main menu, menu options, display setup, en hier advanced van insturen. dan weet ik namelijk hoevaak ik het pijltje naar beneden in moet drukken. bij voorbaat dank B) EDIT: als je geen zin heb om screens te maken wil je het dan aub zeggen voorbeeld voor de mensen sie het niet snappen: pijl onder -> enter -> 3 maal pijl onder ->.......... Bewerkt: 29 juni 2005 door ikkes Reageren
thewolfmanjack Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 ff opnieuw installeren wil ook helpen gewoon even je savegames saven in een andere folder en voila je kan weer verder . Reageren
zeemon Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Alles uit de GTA San Andreas user files map verwijderen, maar als je je savegames wil bewaren kun je die idd FF in een andere map zetten en dan doet ie het weer....................... Reageren
n1i9e8l6s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Opnieuw installeren is wel iets te ver. Je kan dit eenvoudig oplossen door het GTA_SA.SET te verwijderen. Zo moet je terug je resolutie instellen. Reageren
thewolfmanjack Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 aha zo leer ik weer eens wat nieuws sorry wist niet dat het zo simple was :embarassed: Reageren
Ikkes Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) oke bedankt, ik gahet nu proberen ik zal zo even zeggen of het werkt. EDIT: hoe jullie het zeiden werkte het nog steeds niet maar toen kwam ik het op het geweldige idee dat ik een tijdje terug (toen deed hij het nog wel) een back-up van de map GTA san andreas user files. uit deze map had ik dus even dat settings bestandje gecopieerd naar de originele map. en hij doet het nu weer gelukkig dus mensen zorg er altijd voor dat je een BACK-UP van de map GTA SAN ANDREAS USER FILES heb dit red je leven :lol: Bewerkt: 30 juni 2005 door ikkes Reageren
HelP mE Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 ik heb ook SA maar als ik hem opstart staat er: cannot find 800x600x32 video mode weet iemand iets hierover en kan me helpen? Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 ik heb ook SA maar als ik hem opstart staat er: cannot find 800x600x32 video mode weet iemand iets hierover en kan me helpen? Voldoet je aan de eisen? Heb je wel de nieuwe drivers van je kaart? Ondersteunt je kaart DirectX.9? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.