Jump to content

Wat zou jij allemaal willen in een nieuwe R* game?

Genre  

24 leden hebben gestemd

1. 1. Welk genre R* game naast GTA en RDR?

• Prehistorie
      2
    • Romeinse Tijd
      3
    • Egypte
      2
    • Middeleeuwen
      1
    • Renaissance (17e eeuw, zee en piraten!)
      7
    • Vroeg 20e eeuw (jaren '20-'50, 'mafia stijl')
      2
    • 2e wereldoorlog (ondergronds werk)
      3
    • China/Japan
      3
    • In de toekomst/ruimte
      6
    • Sprookjeswereld
      2
    • Anders, namelijk...
      7

Recommended Posts

Geplaatst:

De renaissance zie ik wel zitten, beetje schepen kapen ect. Mogelijkheden zijn hier groot. :sigaar: Maar dan zou het eerder Grand Theft Ship heten ofzo. :puh:

Bij een Freeroamer in de Renaissance denk ik toch eerder aan een Assassin's Creed rip-off :puh:

Welk sausje wil ik over GTA zien gegoten worden? Geen, ach ja misschien wel iets, maar GTA weerspiegelt het misdaadgebeuren in het heden (ruim genomen). Dat is al sinds de eerste GTA en zal zo hopelijk blijven. Ik zie het echt niet zitten om een GTA in vb. Egypte, dat is geen GTA meer. Ik snap anders wel wat je wilt zeggen hoor, maar voor mij mag er geen zijdelings sausje over GTA wordne gegoten, dat moet gaan over auo's, geweld, drugs en wapens... het liefst in de laatste 30 jaar. Anders maken ze toch gewoon een spel in een andere franchise voor dergelijk tijdvakken. (LA Noire en RDR zijn hier voorbeelden van)

Geplaatst:

Hij vraagt niet in welke tijd je de volgende GTA wil hebben, hij wil weten in welke tijd een andere game van Rock* zou mogen spelen.

Geplaatst:

Hij vraagt niet in welke tijd je de volgende GTA wil hebben, hij wil weten in welke tijd een andere game van Rock* zou mogen spelen.

Ow, eerste deel fout gelezen. Ik zie wel iets zitten in de Middeleeuwen eerlijk gezegt, maar dna echt middeleeuwen, niet Assassin's Creed achtig, maar nog echt met ridders en burchten etc... :puh:

Geplaatst:

Topic verplaatst vanuit IV: General, en ook even gestemd. Ik heb gestemd op "Renaissance", een beetje die sfeer in kleine Franse dorpjes lijkt me best gezellig. Al moet ik zeggen dat ze ook niet teveel van dit soort games moeten gaan maken, anders sneeuwt GTA helemaal onder. :$

Geplaatst:

De renaissance zie ik wel zitten, beetje schepen kapen ect. Mogelijkheden zijn hier groot. :sigaar: Maar dan zou het eerder Grand Theft Ship heten ofzo. :puh:

Bij een Freeroamer in de Renaissance denk ik toch eerder aan een Assassin's Creed rip-off :puh:

Denk groter, in Assassins Creed kun je toch geen schepen kapen en zeeslagen hebben? Volgens mij niet. Dat lijkt me in ieder geval vet als nieuwe GTA-look-a-like van Rockstar. :engel:

Geplaatst:

Mijn voorkeur gaat toch uit naar het heden.

Ik neem als voorbeeld RDR. Ik vind dat RDR een erg leuk spel is maar het mist gewoon functies uit het heden (wat natuurlijk logisch is voor een spel in het wilde westen)

Van mijn mogen ze best een paar spellen in het heden maken zoals GTA IV wat ze helemaal perfect gedaan hebben..

Maar goed, dat is mijn mening. Ik hou niet zo van ridders en zwaarden etc. ;)

Geplaatst:

Dit laat ik volledig aan R* over :puh: , die hebben er tenminste verstand van! Overigens valt het me wel op dat er bijna alleen historische thema's in de poll staan :? ? Mij lijkt ''GTA op het schoolplein'' (Bully) een vele malen leukere setting dan de meeste uit die poll, of allemaal..

Geplaatst:

Denk groter, in Assassins Creed kun je toch geen schepen kapen en zeeslagen hebben? Volgens mij niet. Dat lijkt me in ieder geval vet als nieuwe GTA-look-a-like van Rockstar. :engel:

Waarna je achtervolgd wordt en zelf heel het schip mag besturen... lijkt me een leuk gedacht om de kanonnen te besturen :puh:

Geplaatst:

Iets in de toekomst lijkt me ook nog leuk, met vliegende auto's en hoverbikes. Maar dan niet de toekomst dat men in ruimteschepen leeft, maar gewoon op aarde. (Zoals Final Fantasy XIII, die toekomst.

Geplaatst:

een soort gta mafia (niet zoals Mafia II) maar dat je eigen gang runt andere cafes of zaken kan kopen en een heel vernieuwde stad.

• 3 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...