Phenx Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Kan iemand mij vertellen waar je allemaal kunt gokken. Zou diegene dan ook een kaartje bij kunnen voegen waar dat opstaat? Ik heb ook bij de walktrough gekeken, maar daar kon ik het niet vinden. (voor de pc) alvast bedankt! Bewerkt: 29 juni 2005 door Phenx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Las Ventueras = de gokstad dus... en overigens zijn er gokhuisjes in los santos (onder de snelweg in het centrum) en in San Fierro (weet niet precies waar die is) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 zijn er nog meer in los santos? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 zijn er nog meer in los santos? Ik denk het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 jammer, want als ik verlies en ik laad het spel opnieuw, dan moet ik er weer helemaal naartoe rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Je kan ook op paarden wedden in Los Santos.. Ik weet alleen niet meer precies waar dat gebouwtje zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 ja dat is onder de snelweg in het centrum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 in montgomery is er ook zon huisje waar je op paarde kon wedde, khad 2.500.000 ingezet en kreeg zowat 3 miljard trug :o :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Kan je wel eens zoveel geld inzetten :blink: ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Kan je wel eens zoveel geld inzetten :blink: ??? Je kan $9.999.999 inzetten bij het paardrijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 in montgomery is er ook zon huisje waar je op paarde kon wedde, khad 2.500.000 ingezet en kreeg zowat 3 miljard trug :o :o waar is montgomery? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) Is een klein dorpje boven Los santos. Hier de kaart: Bewerkt: 30 juni 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Je kan $9.999.999 inzetten bij het paardrijden. oh weet ik dat ook weer ik dacht dat je minder inzetten net zoals bij de low rider meeting... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.