marciano112 Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 ls ik het spel wild spelen haakt die steeds, `maar men computer voldoet aan alle eisen.. Weet iemand waarom?
wesley123 Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 omdat jij je specificaties niet post, deze kan je plaatsen met flitskikkers infotool
Megadreams Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Nice jij hebt dus al GTA 6. :O (gewoon een grapje voor de kleine typfout) maar goed draai je tegelijk nog andere programma's? Porbeer ook GTA IV op iets anders dan "High" te spelen misschien dat je pc het spel gewoon niet op "High" of "Medium" kunnen spelen. Allereerst zou ik "Medium" proberen. Lukt dit ook niet probeer het dan op "Low".
marciano112 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 brobleem al gevonden, ik heb geen goeie videokaart.. Ik koop binnekort betere.
-TonyStark- Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 " mijn computer voldoet aan alle eisen " " ik heb geen goeie video kaart " Hahahaha xD .oke sorry da moest eruit >>> Door Jacky-2007: Beetje flauw om zo te reageren.. In ieder geval prettig dat hij nu weet hoe hij het euvel kan verhelpen. <<<
Recommended Posts