Ottoman 47 Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Hier op WikiGTA over de biografie van Rico uit GTA Vice City staat als vertolker: onbekend. GTA.wiki.com staat dat de vertolker van Rico, Hunter Platin is. Reageren
Dotz Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 (bewerkt) Klik Daarbij neemt wikigta naar mijn weten niet klakkeloos informatie van andere websites over. Iets wat, naar mijn mening, een goede zaak is. Het lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend dat je even bewijs levert over je bevindingen? Bewerkt: 28 december 2010 door Dotz Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Hoewel Hunter Platin recordhouder is met het aantal ingesproken rollen, kan ik van deze rol geen bewijs in het boekje van GTA Vice City terugvinden. Noch over Hunter Platin (op de Psycho Killer na, dan), noch over Rico zelf. Reageren
Basssss Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Ik heb zelfs even gegoogled, en de enige sites die ik kon vinden met links tussen Rico en Hunter Platin waren Wikia en een site die de info van Wikia klakkeloos had overgenomen. De rest van de sites meld niks over een link tussen die twee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.