Royboow Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Ik heb eindelijk weer eens wat nieuws, Sorry BoerBanaan vor het stelen van jouw text: Music is my Life Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Beetje basic eah.. Een leuk rendertje, een tekstje en de render een paar keer gedupliceert en een motion blur erop gezet. Vervolgens een zwarte porder van 2px gepakt en op overlay gezet. Klaar! Nu weet ik niet hoe lang je al fotosoept, maar ik zou graag wel eens een werkje van je willen zien met een afbeelding. Probeer het eens! Cab Reageren
Royboow Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Beetje basic eah.. Een leuk rendertje, een tekstje en de render een paar keer gedupliceert en een motion blur erop gezet. Vervolgens een zwarte porder van 2px gepakt en op overlay gezet. Klaar! Nu weet ik niet hoe lang je al fotosoept, maar ik zou graag wel eens een werkje van je willen zien met een afbeelding. Probeer het eens! Cab Ik ben vreselijk slecht mat afbeeldingen, maar oke, ik zal mn best doen Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Beetje basic eah.. Een leuk rendertje, een tekstje en de render een paar keer gedupliceert en een motion blur erop gezet. Vervolgens een zwarte porder van 2px gepakt en op overlay gezet. Klaar! Nu weet ik niet hoe lang je al fotosoept, maar ik zou graag wel eens een werkje van je willen zien met een afbeelding. Probeer het eens! Cab Ik ben vreselijk slecht mat afbeeldingen, maar oke, ik zal mn best doen Give it a try, denk je dat ik het meteen goed kon? Reageren
Royboow Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Beetje basic eah.. Een leuk rendertje, een tekstje en de render een paar keer gedupliceert en een motion blur erop gezet. Vervolgens een zwarte porder van 2px gepakt en op overlay gezet. Klaar! Nu weet ik niet hoe lang je al fotosoept, maar ik zou graag wel eens een werkje van je willen zien met een afbeelding. Probeer het eens! Cab Ik ben vreselijk slecht mat afbeeldingen, maar oke, ik zal mn best doen Give it a try, denk je dat ik het meteen goed kon? Oke, ik ga nu bezig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.