R-fl3x Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Ik heb nu de Undead Nightmare Pack al een paar dagen, maar ik vraag me steeds hetzelfde af over de Explosive Rifle. Waar vind je eigenlijk munitie hiervoor (in Singleplayer)? Ik vind er nooit in die gewone kisten.. Alvast bedankt, R-fl3x Reageren
zwierd Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 misschien een bepaald stadje overnemen? maar ik geloof dat je de explosive rifle niet in undead nightmare kan hebben (verbeter me als ik het fout heb) Reageren
R-fl3x Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2010 @Zwierd Je kan de Explosive Rifle helemaal wel hebben hoor. Je moet het stadje 'Rathskeller Fork' beschermen van een zombie-invasie. Alleen begrijp ik echt niet hoe je er nog meer munitie voor kan krijgen.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Volgens mij moest je challenges gaan voltooien.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Als je steden beschermt tegen zombies krijg je munitie voor in je wapens. Volgens mij krijg je dan ook automatisch munitie voor je Explosive rifle. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Sorry voor het bumpen, maar toch nog iets. Ik heb nu al die Challenges voor de Explosive Rifle gedaan. Als beloning krijg ik daar het volgende: "You will now loot twice as much ammo for the Explosive Rifle." Dus moet je toch zo'n munitie kunnen oprapen van de zombies (of niet)? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Ik heb nu al die Challenges voor de Explosive Rifle gedaan. Als beloning krijg ik daar het volgende: "You will now loot twice as much ammo for the Explosive Rifle." Dus moet je toch zo'n munitie kunnen oprapen van de zombies (of niet)? Normaal gezien wel probeer het is uit. Anders moet je het is bij gewone mensen proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.