jetpackgang Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 nou, ik heb dus een 100% Savegame gedownload, en die moet je dan in documenten/Gta san andreas user files/ Plaatsen. en dan op start game, en dan load game, en dan moet hij er normaal gesproken staan. maar dat staat ie niet :S Ik heb het met nog 1 geprobeerd en daar lukte het ook niet mee :S Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Let op het cijfertje op het einde van de naam. Dit duid aan in het hoeveelste slot hij zal staan. Reageren
jetpackgang Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Let op het cijfertje op het einde van de naam. Dit duid aan in het hoeveelste slot hij zal staan. Dat is dus het probleem.. hij staat in geen enkel slot... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Let op het cijfertje op het einde van de naam. Dit duid aan in het hoeveelste slot hij zal staan. Echt wel een dom antwoord Let op het cijfertje op het einde van de naam. Dit duid aan in het hoeveelste slot hij zal staan. Dat is dus het probleem.. hij staat in geen enkel slot... Probeer de 2 versies te downloaden in andere browser (Internet Explorer, Firefox etc.) zoals het er in je topic al staat Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 (bewerkt) Let op het cijfertje op het einde van de naam. Dit duid aan in het hoeveelste slot hij zal staan. Echt wel een dom antwoord Waaaaaaaaat? Dom? Ik? Welke windows heb je? Als je vista of 7 hebt probeer dan San Andreas eens als administrator op te starten. (Rectermuisknop -> Als administrator uitvoeren) dit kan eventueel helpen. Het is mogelijk dat San Andreas gewoon de nieuwe savegame niet kan opvragen. Bewerkt: 27 december 2010 door Megadreams Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Staat ie in geen enkele slot? ga dan even naar je User files map en kijk of er wel een cijfertje achter staat. als dat niet zo is staat hij niet in een slot nee dan moet je er dus een 1 achter zetten Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Hij is niet zo dom om te gaan zeggen dat het er niet bij staat als het gewoon in slot 5 of 8 zit ofzo he Reageren
Megadreams Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Hij is niet zo dom om te gaan zeggen dat het er niet bij staat als het gewoon in slot 5 of 8 zit ofzo he Je weet maar nooit wat je hier op het forum tegenkomt he. ;p Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Heb je hem wel goed geinstaleert? plaats de savegame in je User > Documenten > gta san andreas user files < Reageren
DubstepKing Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 nou, ik heb dus een 100% Savegame gedownload, en die moet je dan in documenten/Gta san andreas user files/ Plaatsen. en dan op start game, en dan load game, en dan moet hij er normaal gesproken staan. maar dat staat ie niet :S Ik heb het met nog 1 geprobeerd en daar lukte het ook niet mee :S Als je al een Savegame op slot 1 hebt staan en je gaat je 100% savegame over slot 1 heen gooien doet heel slot 1 t niet meer. Wees er zeker van dat je eerst INGAME de data gaat deleten. Zie je hem dan nog niet ingame? Probeer elke slot even. Ik heb 't geprobeert met een 100% Savegame hij laat hem bij mij wel zien, maar aan het eind van het laden valt me San Andreas weg. Groetjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.