kilYOUnu Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 (bewerkt) Closed graag. Bewerkt: 28 december 2010 door kilYOUnu Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Als ik het me goed herinner staat er altijd op de installatie-disc 'Installation' op? Reageren
flame03 Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 ik heb ook de complete collection, bij mij zaten er maar 4 cd in. maarja begin met de cd waar nico op staat als die vraagt om cd 2 pak je de cd waar die vrouw op staat. (en het woord disc2) om EfLC te instaleren pak je de cd de cd waar luiz lopez op staat met het woord disc1 als die vraagt om cd 2 neem je de cd waarom een man met een snor en een vrouw op staat met het woord disc2. Reageren
kilYOUnu Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Hij is nu geïnstalleerd, om het spel op te starten is dat dat ding "Rock Star Game Social Club" ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.