Jump to content

Kart

Bassie_94

Recommended Posts

heey...Ik heb laatst een 100% savegame gedownload...maar ik kan nog steeds niet de Karts vinden op de plaatsen van de Kaart.....

Weet iemand misschien waar het aan ligt?

Groeten, Renzzel ;)

Delen op andere websites

heey...Ik heb laatst een 100% savegame gedownload...maar ik kan nog steeds niet de Karts vinden op de plaatsen van de Kaart.....

Groeten, Renzzel 

misschien ligt het wel boven, of wel onder iets.

Bewerkt: door eXperion
Delen op andere websites

Groeten, Renzzel ;)

misschien is die 100% savegame niet zo goed, een vriend van mij had er ook een gedownlode maar daar klopte niets van. hiij had niet alle huizen niet alle vriendinnen en hij was nog bij de missie "in the beginning" (ofzo) dan heeft die kerel gewoon wat zitten kl#ten in de bestanden en dan kan je ook niet alles. ook sommige gebouwen niet in sommige 100% savegames kloppen niet..

sorry voor het offtopic gedoe :huh:

Delen op andere websites

ik heb de missie: a home in the hills gedaan en dan zou er volgens ''the gtasafan'' er 1 bij madd doggs crib staan.. :blink: waar staat dat ding dan bij madd doggs crib want ik kan hem nergens vinden!! :huh:

Bewerkt: door gtasabas
Delen op andere websites

ik heb de missie: a home in the hills gedaan en dan zou er volgens ''the gtasafan'' er 1 bij madd doggs crib staan.. :blink: waar staat dat ding dan bij madd doggs crib want ik kan hem nergens vinden!! :huh:

Hij staat er pas na de missie: Cut Throat Business

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...