MaxVito Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Hey, Als ik een programma als administrator uitvoer dan komt er geen pop-up. Ik heb het idee dat hij dat ook niet uitvoert als administrator, want op windows vista deed hij dat programma werkend uitvoeren( zeg maar dat het programma het wel deed). Bij windows 7 voert hij het programma niet werkend uit. Hoe krijg ik dit weer normaal? Grtzz, Max Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 uhhm ik krijg ook geen pop up als ik een programma als administrator uitvoer. Maar je kunt UAC weer aan zetten door bij menu start op je gebruikersicoontje te klikken(dat ding boven Documenten, Muziek etc.) Dan kom je in het instellingenmenu voor je account, hier kun je op de onderste(iets met verander mijn UAC instelling) klikken en hier kun je door middel van een schuivertje je UAC instellen. Reageren
MaxVito Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Thanks, opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.