sandorbok Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 IK heb het spel en alles maar dan installeer ik het en dan houd het bij vier van die balkjes op en gebeurt er niks de schijf is ook niet vol want als ik het op een andere schijf zet die wel vol staat zegt hij het aan het begin kan iemand mij helpen hoe het spel het weer doet >>> Door Jacky-2007: Topic verplaatst vanuit IV: General<<< Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 uhhm, duidelijker graag? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 graag met wat leestekens want snap er helemaal niks van Reageren
NandroDavids Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 IK heb het spel en alles maar dan installeer ik het en dan houd het bij vier van die balkjes op en gebeurt er niks de schijf is ook niet vol want als ik het op een andere schijf zet die wel vol staat zegt hij het aan het begin kan iemand mij helpen hoe het spel het weer doet uhhm, duidelijker graag? graag met wat leestekens want snap er helemaal niks van Doe alsjeblieft niet alsof je achterlijk bent, wesley123 en lennart1995. Als je de post van sandorbok gewoon leest, is volgens mij duidelijk wat hij bedoelt. Hij heeft GTA IV en probeert hem te installeren, maar ergens halverwege de installatie stopt ´ie. Hij heeft zelf al gecheckt of zijn harde schijf onvoldoende vrije ruimte heeft, maar dat is niet aan de hand. Dit had je er ook prima zonder leestekens uit kunnen halen...en wesley123, ik denk dat je wat meer achtergrondinformatie wilt, of niet? Dan heb ik even een tip voor je: met alleen duidelijker graag wordt ook niet duidelijk wat jij nou precies wilt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 nou sorry hoor, maar ik heb nogal moeite met de Nederlandse taal en begrijpend lezen(wat trouwens aardig bekend is hier op het forum en waarschijnlijk ook aan mijn zinsopbouw is te zien), dus kortom snap ik geen ene bal van wat er in die post nou werd gezegt maar nu begrijp ik het wat beter, sorry dat ik moeite ermee heb. Maar om even on-topic te gaan, voer je de installatie wel als administrator uit? Reageren
sandorbok Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2010 maar wat moet ik nu doen \ bedankt NandroDavids Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Uit de post boven je; voer je de installatie wel als administrator uit? Reageren
sandorbok Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Hoe bedoel je ?? Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 rechter muisknop op het installatie bestand en dan Als administrator uitvoeren Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Krijg je de fout van de cyclische redundantiecontrole? Zoja, dan is je installateschijf beschadigd en dien je deze te repareren of te vervangen. Reageren
sandorbok Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Krijg je de fout van de cyclische redundantiecontrole? Zoja, dan is je installateschijf beschadigd en dien je deze te repareren of te vervangen. ik zal het nog een keer proberen en een printscreen maaken Reageren
sandorbok Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2010 en moet ik bij het instaleren Custom of typical kiezen Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 (bewerkt) Dat maakt niet uit maar bij typical zal iets meer hardeschijf geheugen er af gaan omdat er meer geinstaleert word (maar ik weet niet wat ) Bewerkt: 29 december 2010 door SanAndreasStories Reageren
sandorbok Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Er staat als ik het spel installeer Feacture: Grand Theft auto IV component: GTAIV_Dynamic File: E:\GTAIV\data2.cab Error: Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 werken andere cd's/dvd's wel normaal? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.