Jump to content

[PC] GTA IV Installatieproblemen

Recommended Posts

Geplaatst:

IK heb het spel en alles maar dan installeer ik het en dan houd het bij vier van die balkjes op

en gebeurt er niks de schijf is ook niet vol want als ik het op een andere schijf zet die wel vol staat zegt hij het aan het begin

kan iemand mij helpen hoe het spel het weer doet

>>> Door Jacky-2007: Topic verplaatst vanuit IV: General<<<

Geplaatst:

IK heb het spel en alles maar dan installeer ik het en dan houd het bij vier van die balkjes op

en gebeurt er niks de schijf is ook niet vol want als ik het op een andere schijf zet die wel vol staat zegt hij het aan het begin

kan iemand mij helpen hoe het spel het weer doet

uhhm, duidelijker graag?

graag met wat leestekens want snap er helemaal niks van

Doe alsjeblieft niet alsof je achterlijk bent, wesley123 en lennart1995. Als je de post van sandorbok gewoon leest, is volgens mij duidelijk wat hij bedoelt. Hij heeft GTA IV en probeert hem te installeren, maar ergens halverwege de installatie stopt ´ie. Hij heeft zelf al gecheckt of zijn harde schijf onvoldoende vrije ruimte heeft, maar dat is niet aan de hand.

Dit had je er ook prima zonder leestekens uit kunnen halen...en wesley123, ik denk dat je wat meer achtergrondinformatie wilt, of niet? Dan heb ik even een tip voor je: met alleen duidelijker graag wordt ook niet duidelijk wat jij nou precies wilt.

Geplaatst:

nou sorry hoor, maar ik heb nogal moeite met de Nederlandse taal en begrijpend lezen(wat trouwens aardig bekend is hier op het forum en waarschijnlijk ook aan mijn zinsopbouw is te zien), dus kortom snap ik geen ene bal van wat er in die post nou werd gezegt maar nu begrijp ik het wat beter, sorry dat ik moeite ermee heb.

Maar om even on-topic te gaan, voer je de installatie wel als administrator uit?

Geplaatst:

Krijg je de fout van de cyclische redundantiecontrole?

Zoja, dan is je installateschijf beschadigd en dien je deze te repareren of te vervangen.

Geplaatst:

Krijg je de fout van de cyclische redundantiecontrole?

Zoja, dan is je installateschijf beschadigd en dien je deze te repareren of te vervangen.

ik zal het nog een keer proberen en een printscreen maaken

Geplaatst: (bewerkt)

Dat maakt niet uit maar bij typical zal iets meer hardeschijf geheugen er af gaan omdat er meer geinstaleert word (maar ik weet niet wat :schater: )

Bewerkt: door SanAndreasStories
Geplaatst:

Er staat als ik het spel installeer

Feacture: Grand Theft auto IV

component: GTAIV_Dynamic

File: E:\GTAIV\data2.cab

Error: Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...