Jump to content

Gratis Games

13 leden hebben gestemd

1. 1. Welke game zou jij kiezen?

• Beyblade Let It Rip!
      2
    • FIFA Football 2002
      6
    • PES 4
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij een bestelling mag ik een game uitkiezen die ik gratis meegestuurd krijg, natuurlijk doe ik dit! Maar ik twijfel nog welke game ik zou kiezen. Welke game zouden jullie uitzoeken? Ik kan kiezen uit de volgende:

• Beyblade Let It Rip! (PS1)
  • FIFA Football 2002 (PS2, Platinum-editie)
  • PES 4 (PS2)

Het eventueel onderbouwen van je keus zou fijn zijn! :)

Geplaatst:

Tja, welke game zou het meest opleveren als je verkoopt? :puh:

Maar als ik zou moeten kiezen... kies ik PES, omdat ik voordat Fifa '09 kwam PES heb gespeeld.

Geplaatst:

zijn allemaal *** games

ik zoe er geen pakken :puh:

Maar het is gratis :bonk: , zo gierig ben ik dan weer wel. Ik weet niet of FIFA 2002 tegenwoordig nog te spelen valt? Ik zal wel eens wat gameplay-filmpjes gaan bekijken.. Reacties zijn nog steeds welkom hoor! :D

Geplaatst:

Ik zou er ook geen een van de drie nemen. Ze proberen hun oude games gewoon weg te geven omdat niemand ze nog wil.

In dat geval:

Stel, jij bezit deze drie games, iemand bied aan om twee van deze games voor je in elkaar te slaan. Welke twee games zou je hem geven?

Geplaatst:

<LI>PES 4 (PS2) das gewoon een *** game ( vind ik )

Beyblade Let It Rip! (PS1) ja tuurlijk een ps1 spel wat moet je daar mee en het ergste is het is beybladeduh.gif !!!!

Geplaatst:

Ik zou er ook geen een van de drie nemen. Ze proberen hun oude games gewoon weg te geven omdat niemand ze nog wil.

In dat geval:

Stel, jij bezit deze drie games, iemand bied aan om twee van deze games voor je in elkaar te slaan. Welke twee games zou je hem geven?

Ik snap het niet?

Geplaatst: (bewerkt)

Hij vraagt zich af welke 2 van de 3 jij het minst leukst zou vinden. Ik zou FIFA 2002 kiezen om te spelen, was een leuk spel op de PS1 vroeger. Denk niet dat er veel verschil met de PS2 en PS1 versie is.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Geplaatst:

FIFA 2002. _O_ Wat een topgame op de PC altijd. Heb ik zoveel plezier aan gehad hé. :puh: Maar PES 4 is ook zeker goed hoor.

Geplaatst: (bewerkt)

jprs games zeker. :puh: Ik zou niet voor fifa of pes gaan. Ik kan je verzekeren dat niemand die games wilt en je ze nooit kan verkopen.

Maar ik moet wel zeggen dat JPRS enorm overpriced is voor vooral common games.

Bewerkt: door Flashingdemon666
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Fifa2002.

Als je een verzamelaar bent he.

Ik heb 2001, 2003 tm 2011, dus zou een moord doen voor 2002:P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...