Jump to content

Firefox 4 béta

Firefox 4 béta  

5 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie ervan ( Nadat je hem hebt getest! )

• Goed! omdat...
      4
    • Beter dan 3 , maar ik gebruik liever een ander browser , omdat...
      1
    • Niks aan , ik haat firefox! omdat...
      0
    • Ander ( Leg uit waarom )
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of hier al topic is ofzo , maar ik zag net dat er een nieuwe firefox béta was! Firefox4!

Screen: ( Zie bijlage , sorry voor grote afbeelding )

Ikzef vind hem beetje lijken op google chrome...

Wat vinden jullie hiervan :D?

Geplaatst: (bewerkt)

aan de screen te zien; 'Ik kan niet meer concurreren met Google Chrome dus aap ik het maar na'

Ik ga het uberhaupt niet eens proberen, vind Opera hier stukken fijner dan dat ik Firefox ooit heb gevonden

EDIT: looks hebben ook wel heel veel weg van Opera wat en copycat is dit zeg...

Bewerkt: door wesley123

Niet, ik ben al anderhalf jaar besmet met het Chrome-virus, maar ik heb er nog geen medicijn op gevonden. :)

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

Je kunt Firefox op 2 manieren bekijken. Via dat oranje tekst in die linkerbovenhoek, maar je kunt het ook via de klassieke manier bekijken waar je gewoon Bestand, Bewerkn, Beeld, Geschiedenis enz. hebt met daaronder de tabs. Je hebt dan ook het AERO effect, maar het lijkt iets meer op de 3.6-versie.

Nou ja, ik gebruik nu al een tijdje Firefox 4, sinds kort geüpdate naar Beta 8. Ik ben nog altijd niet 100% tevreden over Firefox, maar ik heb er niet over te klagen, ik heb nog niet veel anders ontdekt in vergelijking met 3.6, maar een recentere versie hebben is altijd wel fijner. Ik vind het ook een best mooie browser, en qua snelheid is het niet echt sneller gegaan, maar iig ook niet slomer, dus het valt allemaal wel mee, vind ik.

Geplaatst:

Moet sinds kort Beta 4 gebruiken. Eén of ander virus heeft er voor gezorgd dat mijn andere oudere versie niet meer werkt. Maarja altijd nog beter als IE.

Geplaatst:
aan de screen te zien; 'Ik kan niet meer concurreren met Google Chrome dus aap ik het maar na'

Vanwege de werkbalk met bijbehorende knoppen? Sorry, maar als je alleen daarop een browser gaat afkeuren, heb je inderdaad niet verder gekeken dan het uiterlijk.

Je kunt Firefox op 2 manieren bekijken. Via dat oranje tekst in die linkerbovenhoek, maar je kunt het ook via de klassieke manier bekijken waar je gewoon Bestand, Bewerkn, Beeld, Geschiedenis enz. hebt met daaronder de tabs. Je hebt dan ook het AERO effect, maar het lijkt iets meer op de 3.6-versie.

Via de Firefox-knop » Opties » Menubalk kun je inderdaad de standaard menubalk inschakelen. Via datzelfde menu kun je ook de bovenliggende tabbladen weer naar onderen verplaatsen.

Nou ja, ik gebruik nu al een tijdje Firefox 4, sinds kort geüpdate naar Beta 8. Ik ben nog altijd niet 100% tevreden over Firefox, maar ik heb er niet over te klagen, ik heb nog niet veel anders ontdekt in vergelijking met 3.6, maar een recentere versie hebben is altijd wel fijner. Ik vind het ook een best mooie browser, en qua snelheid is het niet echt sneller gegaan, maar iig ook niet slomer, dus het valt allemaal wel mee, vind ik.

De snelheid is wel verbeterd, echter kampt deze versie nog met een aantal stabiliteitsproblemen (het is ook een bèta!). Sommige pagina's willen nog weleens een crash veroorzaken, maar als je via de Feedback-plug-in even een rapportje verzendt, wordt het wellicht opgelost door de ontwikkelaars.

Moet sinds kort Beta 4 gebruiken. Eén of ander virus heeft er voor gezorgd dat mijn andere oudere versie niet meer werkt. Maarja altijd nog beter als IE.

Verwijder het eens? Mocht het niet helpen, moet je de herinstallatie van de oude Firefox eens met Revo Uninstaller proberen.

Geplaatst:

Niet, ik ben al anderhalf jaar besmet met het Chrome-virus, maar ik heb er nog geen medicijn op gevonden. smile3.gif

Zo ben ik met het IE Virus besmet. En als ik van browser wil gaan wisselen wordt het idd Chrome.

Geplaatst:

Vanwege de werkbalk met bijbehorende knoppen? Sorry, maar als je alleen daarop een browser gaat afkeuren, heb je inderdaad niet verder gekeken dan het uiterlijk.

Dat zeg ik toch ook? Ik vind dat de eerste indruk ook geld en daarbij ook eerdere ervaringen met Firefox welke ik gewoonweg vervelend vond, en dan komen ze met een nieue versie welke op de looks al een rechtstreekse kopie is van Chrome en Opera. En met kopie bedoel ik niet de feel alleen, maar echt de '+' knop, de Home knop en de tabbladen zijn exact hetzelfde als deze in Opera, nou dan met dit en mijn ervaringen uit het verleden is het voor mij duidelijk zat dat ik hem niet hoef.

Geplaatst:

Ik gebruik de de nieuwe Firefox 4 als sinds het uit was (dus vanaf Firefox 4 beta 1)

Ik verkies deze browser boven de rest omdat je Firefox helemaal kan aanpassen zoals je zelf wilt.

En dat de "looks" lijkt op die van Opera of Chrome, dat kan wel waar zijn, maar hoe wil je het anders dan?

Kijk maar eens naar: Opera, Chrome, Firefox 4 en Internet Explorer 9, qua looks lijken ze bijna allemaal op elkaar.

waarom? Zodat je op deze manier de meeste ruimte overhoud voor de pagina's.

Verder vind ik Opera te weinig aanpassings mogelijkheden (o.a. addons) hebben, verder een goeie browser, alleen laad sommige pagina's niet goed (mijn ervaring).

En chrome vind ik al helemaal niks, steeds als je op een pagina komt vraagt ie of ie het wilt vertalen vanuit afrikaans, WTF :? . En je hebt met die browser geen privacy want alles wat je intypt in de url-balk komt bij google terecht, het enige goeie eraan is de snelheid, maar daar houd het toch echt wel op...

Geplaatst:

Ik heb de bêta niet gedownload omdat ik hem een beetje raar vind in vergelijking met firefox 3. Ik ga dus gewoon wachten totdat Firefox 4 uitkomt.

Ik ben gewoon al jaren een Firefox-gebruiker en ga niet naar een andere browser gaan omdat hij een beetje lijkt op Google Chrome en Opera.

Geplaatst:

Ik heb hieronder ook maar even een screenshot geplaatst van hoe Firefox NOG kan zijn (zo lijkt ie ook meer op 3.6), want volgens mij leest niet iedereen voorgaande berichten. Daarbij was het bij mij standaard zoals het op onderstaande screen was, ik heb pas sinds een paar dagen ontdekt (terwijl ik de Beta al een 2-tal weken heb) dat je het kan aanpassen. Dus het lijkt me niet dat Firefox echt wilt promoten dat ze nu op een andere browser lijken (wat ik niet vind, iedere browser wilt toch zo veel mogelijk ruimte geven om op het net te surfen). En er moet van iets iemand de eerste zijn.

2nlwiyu.jpg

Geplaatst:

Ik gebruik'm nu, en het val toch allemaal wel mee.. Ik vind het uitzicht gewoon mooier. :clown:

Maar het heeft idd wel wat weg van Chrome.

heb net Firefox 4 beta installeerd maar hij lijkt veel slomer?!

en hoe krijg ik die adresbalk boven de tabbladen balk?

EDIT: heb het al gevonden

Bewerkt: door lennart1995

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...