Jump to content

Firefox 4 béta


Davedavy

Firefox 4 béta  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie ervan ( Nadat je hem hebt getest! )

    • Goed! omdat...
      4
    • Beter dan 3 , maar ik gebruik liever een ander browser , omdat...
      1
    • Niks aan , ik haat firefox! omdat...
      0
    • Ander ( Leg uit waarom )
      0


Recommended Posts

Ik ben gewoon al jaren een Firefox-gebruiker en ga niet naar een andere browser gaan omdat hij een beetje lijkt op Google Chrome en Opera.

Het is gewoon firefox geen ander browser hoor :bonk: ( Omdat je aangeeft dat je firefox gebruiker bent )

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gewoon al jaren een Firefox-gebruiker en ga niet naar een andere browser gaan omdat hij een beetje lijkt op Google Chrome en Opera.

Het is gewoon firefox geen ander browser hoor :bonk: ( Omdat je aangeeft dat je firefox gebruiker bent )

Ik wil dus zeggen dat ik gewoon blijf werken met Firefox 3 en als Firefox 4 uitkomt zal die automatisch geüpdatet worden en ga ik niet naar een andere browser gaan omdat hij lijkt op Chrome en Opera.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand trouwens of Google Chrome zichzelf ook update? Dacht van wel, maar kan het niet terugvinden, helaas. :N

Gr,

Cab

Ja Chrome update automatisch, zonder enige melding dat er een nieuwe versie is of zonder toestemming installeert ie gewoon de nieuwe versie.

Wat ik overigens helemaal niet fijn zou vinden :N , ik wil wel graag op de hoogte gehouden worden wat er allemaal op m'n pc gebeurd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja Chrome update automatisch, zonder enige melding dat er een nieuwe versie is of zonder toestemming installeert ie gewoon de nieuwe versie.

Wat ik overigens helemaal niet fijn zou vinden :N , ik wil wel graag op de hoogte gehouden worden wat er allemaal op m'n pc gebeurd ;)

Idd, ik heb nu versie 8, maar het zou wel fijn zijn als Chrome een melding zou geven. Maar tot nu toe doet-ie het perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

Max ik kan je afbeelding niet zien maar inderdaad, sterker nog, ik vind het een rechtstreekse kopie van de Opera layout, de vorm van de tabblad knoppen en dergelijke zijn gewoon rechtstreeks uit opera geknipt, evenals de 'firefox' knop welke op dezelfde positie zit als bij Opera, alleen is hij oranje en staat er 'firefox' in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...