bledkilly Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Hallo, Ik probeer een server te joinen, maar telkens komt er te staan "Incorrect Version". Al snel kwam ik erachter dat er een 0.3C versie uit is gekomen. Ik snel deze downloaden, maar nog steeds hetzelfde probleem. Hoe los ik dit op? Volgens mij heb ik wel de juiste client versie voor de server geiinstalleerd. Hier een screenshot: Groet, Bledkilly Reageren
bledkilly Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Sorry voor dubbelpost,maar INGAME staat er wel bij 0.3C RC 3-2. Maar RC 3-2 is nergens te downloaden? Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Jij hebt RC7 misschien (ik weet het niet) werken server van RC 3-2 niet meer. Je zal in dat geval helaas moeten wachten tot de server geupdate is. Reageren
bledkilly Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Jij hebt RC7 misschien (ik weet het niet) werken server van RC 3-2 niet meer. Je zal in dat geval helaas moeten wachten tot de server geupdate is. Maar hoe kunnen er dan 300 mensen erop zitten? Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Misschien dat die deze RC nog hebben? Een server met veel spelers zal minder snel naar een hogere RC updaten aangezien ze dan de server moeten restarten. Reageren
bledkilly Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Misschien dat die deze RC nog hebben? Een server met veel spelers zal minder snel naar een hogere RC updaten aangezien ze dan de server moeten restarten. Waar kan ik die client dan downloaden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.