Ultimate-Killer Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Hallo allemaal! Ik heb gta IV al een paar jaar in de kast liggen Maar de Schijf/CD word niet gelezen Af en toe wel maar meestal niet Kan iemand helpen? Reageren
Sprunk Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Zitten en krassen en/of vuiltjes op de DVD('s)? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Zitten en krassen en/of vuiltjes op de DVD('s)? Nee Toen ik hem net nieuw had leeste hem hij het niet vaak... zitten geen krassen op Reageren
GTA freakje Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Zitten en krassen en/of vuiltjes op de DVD('s)? Nee Toen ik hem net nieuw had leeste hem hij het niet vaak... zitten geen krassen op Is je drive nog in orde? Die van mij heeft dat ook wel eens omdat deze zo langzamerhand aan het eind van zijn leven is. Reageren
Davedavy Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Vaak licht het aan de pc en niet aan de cd , doet die andere cd's/dvd's wel lezen? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 @Davedavy ja maar het is opgelost ik koop IV via steam heb je geen CD NODIG Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Berichten in verband met het overkopen van GTA IV verwijderd. Dit is een GTAForum, geen martkplaats. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.