BiglifeRPG Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Goedeavond, Ik zoek een Gta San Andreas v1.0 voor de PC waar kan ik die tegenwoordig nog kopen?? Want ik heb hier nog een v2.0 liggen (origineel) maar doordat cleo werkt dat niet en al dat downgrade gedoe haat ik en die compact.exe crasht de hele tijd. Dus ik zou graag willen weten waar ik tegenwoordig nog een v1.0 Originele disc voor de PC kan vinden???? PS: Ik wil hem nieuw niet zoals site zoals Marktplaats dus echt nieuw met plastic en alles eromheen Alvast bedankt, BigLifeRPG Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Je kan hem enkel nog tweedehands vinden geen enkele winkel verkoopt hem nog origineel. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 (bewerkt) Het beste is om gewoon al je Mods en dergelijke te verwijderen en vervolgens even opnieuw installeren. Hier kun je een patch downloaden voor Versie 1.01. Ik zou anders niet weten waar en hoe je 1.0 kunt krijgen.. Bewerkt: 27 december 2010 door GrandTheftTwano Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Het beste is om gewoon al je Mods en dergelijke te verwijderen en vervolgens even opnieuw installeren. Hier kun je een patch downloaden voor Versie 1.01. Ik zou anders niet weten waar en hoe je 1.0 kunt krijgen.. Zoals ik al heb gezegt ik wil die patch niet want die faalt is er dan op marktplaats geen nieuwe te vinden? dus een nieuwe in plastiek Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Je kan altijd kijken... Anders kan je ook kijken op websites als kapaza en 2dehands. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Je kan altijd kijken... Anders kan je ook kijken op websites als kapaza en 2dehands. ok bedankt ik heb eentje gevonden voor 5 euro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.