powerkip96 Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Hai, daar ben ik weer. Ik heb dus 'n tut gevolgd, dit is de enige die het doet bij mij maar hij slaat niet op. Kan iemand me misschien helpen? Ik weet niet wat ik moet posten dus ik post maar alles wat ik heb. #include <dini> #include <dudb> new IsLogged[MAX_PLAYERS]; enum pInfo { Admin, Geld, Score } new cmd[256], idx, file[128], tmp[256], tmp2[256]; cmd = strtok(cmdtext, idx); if(strcmp(cmd, "/register", true) == 0) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; tmp = strtok(cmdtext, idx); GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "USAGE: /register [password]"); format(file,sizeof(file),"%s.ini",name); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, "Password", udb_hash(tmp)); dini_IntSet(file,"Admin", 0); dini_IntSet(file,"Geld", 0); dini_IntSet(file,"Score", 0); SendClientMessage(playerid, kleur, "[system]: Account Created!"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); printf("%s has registered a account!", name); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR, " Account Already Found In Database"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); } return 1; } if(strcmp(cmd, "/login", true) == 0) { new PlayerName[24]; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "USAGE: /login [password]"); new name[MAX_PLAYER_NAME]; if(IsLogged[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR, "You already are logged in!"); return 1; } else { GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),"%s.ini",name); if(fexist(file)) { tmp2 = dini_Get(file, "Password"); if(udb_hash(tmp) != strval(tmp2)) { SendClientMessage(playerid, COLOR, "Login Failed!"); GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); printf("%s has failed to login", name); } else { IsLogged[playerid] = 1; SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(file, "Geld")); PlayerInfo[playerid][AdminLevel] = dini_Int(file, "Admin"); SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file, "Score")); SendClientMessage(playerid, COLOR, "[system]: Account Logged into!"); } } } return 1; } IsLogged[playerid] = 0; Groetjes mij. Reageren
patrick1995 Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Misschien heb je wat aan deze tut: http://www.gtaforum.nl/topic/61938-tutorialaccount-systeem/ Of aan deze topic http://www.gtaforum.nl/topic/117001-rel-login-register-systeem-in-dialoog/ Reageren
powerkip96 Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Misschien heb je wat aan deze tut: http://www.gtaforum.nl/topic/61938-tutorialaccount-systeem/ Of aan deze topic http://www.gtaforum.nl/topic/117001-rel-login-register-systeem-in-dialoog/ Ik wil graag dit stat system houden, want andere tuts snap ik nooit. Die van Morph1 had ik idd ook al naar gekeken, 2errors en 6errors gaf die, niks aan tedoen mja. Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit op sla. Thanks, Surkan Reageren
Morph1 Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 (bewerkt) Die van Morph1 had ik idd ook al naar gekeken, 2errors en 6errors gaf die, niks aan tedoen mja. er is altijd wat aan errors te doen, en inderdaad kloppen die code's niet echt in die release. onderaan staat een filterscript en als Samp 0.3C uitkomt release ik hem opnieuw met een aantal nieuwe functies die ik vanmiddag al helemaal heb gemaakt en uitgetest, en anders als je mijn nieuwe release (die dus pas vanaf 0.3C werkt) nu al wilt hebben kan je me een pm sturen verder kan ik je niet met dit probleem helpen want ik weet niets van strtok Bewerkt: 27 december 2010 door Morph1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.